掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

【宇宙真相】指現今仍存種族歧視 甄子丹:好多人視而不見當冇嘢 __,甄子丹,

子丹親口講離場因由。(IG圖片)
子丹親口講離場因由。(IG圖片)「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩及女兒大前晚在amfAR慈善舞會上發生不愉快事件,被指遭受歧視而離場,昨日則再爆出導火線 ...


「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩及女兒大前晚在amfAR慈善舞會上發生不愉快事件,被指遭受歧視而離場,昨日則再爆出導火線是子丹夫婦坐的位置太側,而令當事人不滿(新聞連結: https://bit.ly/2JMh64B )。但負責贊助、賣枱、籌款及傳媒的天機公關負責人鄭詩韻卻承認事件因amfAR委託的海外製作單位處理出現問題,大會名譽主席何超瓊當晚也出手調解事件。

相關新聞:【何超瓊曾調解】「歧視華人事件」再添內情 甄子丹嫌冇靚位坐拉隊走人



好友呂良偉接受電視台訪問時都指出子丹被安排的位置不佳,子丹今日接受《蘋果》訪問,他解釋:「我同佢都坐門口位,但位置唔係重點係態度接受唔到。」子丹表示離場原因是不滿當日接待的工作人員態度不佳,令他不受尊重,他續說:「其實你也在外國生活,今時今日當然仲有種族歧視,只不過好多人視而不見當冇嘢,我和太太多年出席咁多活動,點會咁。已將實情講了。Thank You!我和太太支持咁多個慈善機構,我又是保良,Save the Children、The One大使等等,從未離場,可想事態幾離譜。今次自費自資去支持Pansy(何超瓊)和做善事,但調轉頭仲會有人將責任曲線地擺喺我身上,實在卸膊,並一點歉意都冇。」



-----------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

3月28日 10am-11pm《MINI GAME大挑戰》

玩小遊戲隨時送你去任何地方嘅來回機票

https://bit.ly/2WigzsG




鍾意就快D Share啦!