掃呢頁CODE去手機

2019年3月22日 星期五

姚煒:女兒趙式芝離婚 姚煒冷笑:根本唔承認結婚 __,趙式芝,

資深藝人姚煒與作家白先勇在香港大學舉行電影《金大班的最後一夜》分享會,姚煒被問到女兒趙式芝(Gigi)與波爾錶太子女楊如芯(Sean)結束七年同性婚姻 ...


資深藝人姚煒與作家白先勇在香港大學舉行電影《金大班的最後一夜》分享會,姚煒被問到女兒趙式芝(Gigi)與波爾錶太子女楊如芯(Sean)結束七年同性婚姻,她冷笑表示:「好好笑,根本唔承認結婚,離咩婚,一笑置之。」問到女兒心情可有不開心?她表示:「我都有試過話佢,人總要活得開心,但盡少傷害別人。(阿女因為有新戀情而離婚?)唔覺得係,冇喎。」她又謂現時與女兒都很少見面:「佢忙爸爸嘅生意,我都心痛佢成日飛嚟飛去,但我都委屈,一星期同佢食一次飯,冇乜機會傾偈。」

問到知不知女兒現時的感情狀況?她表示:「佢冇同我講,我都有勸佢,只可以講句到此為止,父母勸仔女嘅感情事,但父母好難理會,佢哋都大個,有自己喜愛嘅嘢。」問到可是不睇好女兒的婚姻?她表示:「好難睇唔睇好,依家趨勢係易離合,女人唔係以前咁三從四德,人與人之間好易好近,大家未深刻了解就長相廝守,其實聖經叫人結婚後先發生關係,依家啲人就當笑話。」

她又謂希望女兒明白自己所想及所講的說話:「但唔知佢又是否做到,我要盡量幫佢洗腦 ,佢都係基督徒,知道人生應該係點,佢依家都起碼肯同我傾,以前淨係我鬧佢,鬧到佢走,但依家轉咗溝通方式。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!