掃呢頁CODE去手機

2019年3月29日 星期五

馮盈盈:【一晚做晒】馮盈盈自爆第一次唔痛 __,馮盈盈,

前港姐冠軍馮盈盈在旺角出席玩具店活動,她表示自細已經是卡通片《美少女戰士》粉絲,故拿着變身棒時很開心,更不斷擺甫士影相。她說:「《美少女戰士》係我嘅童 ...


前港姐冠軍馮盈盈在旺角出席玩具店活動,她表示自細已經是卡通片《美少女戰士》粉絲,故拿着變身棒時很開心,更不斷擺甫士影相。她說:「《美少女戰士》係我嘅童年回憶,細個都有叫媽咪買變身器畀我扮變身。」她透露亦有攞過掃把、毛巾在屋企扮香港小姐攞獎,最終亦夢想成真。問到會否叫男友買美少女戰士的玩具給她?馮盈盈笑說:「唔會,我會自己買,如果唔係佢又話我幼稚。」她又指男友喜歡看漫畫,而她亦會陪男友玩遊戲機。

講到她近期忙於拍攝劇集《極道怪咖》,還首次拍攝中槍戲,她笑說:「好似啲超級英雄大戰場面咁,有爆破、槍戰、我又中槍、再爆炸,一晚做晒。」為了拍中槍戲,她透露在身上裝上反應彈,因此十分緊張,更要導演及爆破專家安慰,她笑說:「佢哋話第一次係會緊張啲,但係放鬆啲就唔會太痛,有啲血漿爆出嚟都唔緊要嘅!王浩信經驗豐富就好淡定,我就冇乜經驗,第一次好緊張,後來原來發覺係唔痛嘅,仲好刺激添!哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!