掃呢頁CODE去手機

2019年3月17日 星期日

【兄弟班開食肆】楊思琦新歌提舊情 李泳豪避談︰我唔回應喇! __,李泳豪,楊思琦,

攝影:陳慧安
李泳漢和李泳豪兩兄弟與友人開設的日本食肆,今日在旺角開第二間分店,父母李家鼎和施明,及好友劉倬琦、楊明、何啟南等均有到賀。首次創業的泳漢及泳豪表示今次 ...


李泳漢和李泳豪兩兄弟與友人開設的日本食肆,今日在旺角開第二間分店,父母李家鼎和施明,及好友劉倬琦、楊明、何啟南等均有到賀。首次創業的泳漢及泳豪表示今次每人投資6位數字,「第一間係和牛立燒,呢間係和牛拉麵。」



問到爸爸(鼎爺)有沒有試食過?泳豪說:「爸爸未試過,但佢有畀意見。」三父子要打造飲食王國?泳漢即說:「承你貴言,唔敢講。」泳豪則說:「爸爸犀利好多,我開始學做營運,對生意營運有興趣,邊做邊學,我覺得幾充實。」既要拍劇又要學做生意,怕不怕辛苦?泳豪說:「而家穩定啲,因為我拍《愛回家》,每日朝九晚五,收工就返舖頭。」有沒有計劃上市?兩兄弟笑說:「未有咁快,慢慢嚟,最初嘅目標係呢幾年開4至5間,但要睇市場反應,都係喺旺角區,因為之前傾過港島區,但舖租貴啲。」提到舊愛楊思琦新歌《愛的森林》是重提舊情,泳豪即示意:「我唔回應喇!」



去年回流香港發展的劉倬琦,她透露現時正籌備一個網絡電影劇本,背景圍繞一間酒樓連鎖店,「我想搵鼎爺飾演酒樓大廚,仲想搵泳豪,唔知佢哋賞唔賞面。」17年劉倬琦的丈夫患癌病逝,之後她仍樂觀積極生活,問到感情事,劉倬琦表示一切隨緣。



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



攝影:陳慧安 李家鼎賀兒子李泳漢和李泳豪做老闆。 李家鼎賀兒子李泳漢和李泳豪做老闆。
家人總動員來撐場。

家人總動員來撐場。
兩兄弟表示邊做邊學。

兩兄弟表示邊做邊學。
父母李家鼎和施明,支持兒子創業。

父母李家鼎和施明,支持兒子創業。
去年回流香港的劉倬琦,有意找鼎爺合作。

去年回流香港的劉倬琦,有意找鼎爺合作。
楊思琦早前出新歌《愛的森林》,重提舊情。(資料圖片)

楊思琦早前出新歌《愛的森林》,重提舊情。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!