掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

【入行十年的低谷】王梓軒:都會喊,嗰時覺得自己乜嘢都唔係 __,王梓軒,

王梓軒是創作歌手出身,輾轉到無綫拍劇和做主持,現在演員身份,可能強於歌手本業。今年是入行十週年,他說:「十年時間話無低谷就一定係呃你嘅,我諗我哋每一年 ...




王梓軒是創作歌手出身,輾轉到無綫拍劇和做主持,現在演員身份,可能強於歌手本業。今年是入行十週年,他說:「十年時間話無低谷就一定係呃你嘅,我諗我哋每一年都可能有一兩個低谷。」

心情低落時會怎宣洩?男人不哭?

「都會喊嘅,嗰段時間我係覺得自己做乜嘢都唔叻,音樂方面好似做唔到好成績出嚟,主持表現又好生硬,演電視劇又好似傻佬咁樣。嗰段時間我覺得自己乜嘢都唔係,咁我係乜嘢呢?自己嗰種惆悵,我只可以話畀自己知一樣嘢,表面上睇嚟好似好迂迴曲折,兜咗好大個彎,但其實呢啲全部都造就緊自己。」

以唱歌為主,其實不可能。

「咁多年嚟我賣得最好嘅唱片,係我第一張唱片,因為當時仲有人買唱片,之後啲歌大家可能會比較熟識,但都唔夠第一隻碟好賣,呢個係我第一樣要面對,原來做歌手係會咁樣嘅。」

他曾被日本Avex睇中,到當地發展,可惜11年福島事件,他要無奈返港。

「日本整個國家嘅娛樂事業暫停超過一年,當時公司一定要裁員,佢哋無裁我,但裁走我成隊人,我就坐咗喺度,唔知可以做乜。於是就返香港繼續歌唱事業,但係好困難,唱片方面係好困難,離開咗一段時間,大家要重新接受我又難。」

轉做演員也不易,尤其初拍劇時的生硬。

「會感受到拍攝團隊有不滿,佢哋唔會哦你嘅,好專業嘅,但我會感覺,感覺到阻緊其他人。我好好彩,對手都好好,佢哋扶我起身,我用咗三年時間去搵番信心返嚟。」

由於出身富裕,父親王英偉是金沙中國總裁,他曾被標籤靠父蔭。

「只係少部分人咁睇,因為觀眾真係睇到我從低做起。當然可能有啲人會問,其實你問屋企借錢,或者佢哋畀機會你咪得囉,我諗屋企嘅家教就係,就算可以都唔會畀我囉,因為咁樣其實係害你。」

十年過去,改變最大的是他自己,從前他覺作為創作歌手是提供作品,找一些新穎的表演方式去刺激觀眾。

「現在我覺得自己係嚟服務觀眾,要搵唔同方法去服務佢哋,唱唔唱歌或者任何表演形式都唔重要。」

髮型:Jimmy Chan @ Hair Culture

服裝:Neil Barrett


鍾意就快D Share啦!