網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

吳業坤拉隊食好西為粒燒賣嬲爆宇宙 __,吳業坤,

坤坤讚Wincy天資不錯,很快便學曉彈歌冧媽咪。
吳業坤拉隊食好西為粒燒賣嬲爆宇宙「人氣王」吳業坤在《我和星星有個約會》中為Fans圓夢,自創「口訣歌」教彈結他之餘,更送佛送到西帶隊掃街食「奶油西多」 ...


吳業坤拉隊食好西為粒燒賣嬲爆宇宙

「人氣王」吳業坤在《我和星星有個約會》中為Fans圓夢,自創「口訣歌」教彈結他之餘,更送佛送到西帶隊掃街食「奶油西多」,連茶餐廳阿姐都中「甜招」被冧到險「糖尿」,但一向好脾氣的他竟為粒炸燒賣而爆Seed,嚇呆全宇宙。

吳業坤成為《我和星星有個約會》重頭嘉賓,為幫孝順女粉絲Wincy圓心願,親自教她彈結他唱《陽光點的歌》,準備為6月生日的媽咪慶生送驚喜。教彈結他前,他先「007」上身,帶Wincy及其餘五位「觀星團」殺入大角咀豪食地道「好西」,負責在茶餐廳門口叫外賣:「要三份奶油西多,三份奶醬多,再要六杯凍奶茶,走甜。」等外賣期間,坤坤被Fans讚其「眉上蔭」新Look好型,不過略嫌真人過瘦,可是他仍指「減肥革命」尚未成功,頻說:「我好腩肥!」

撩外賣阿姐忘畀錢

吹完一輪水,外賣阿姐送上兩大包「好西」,口窒窒地讚他:「你仲靚……靚過……」坤坤見她食「螺絲」就幫口說:「上鏡呀?梗係,你都係啦……」阿姐再讚:「又高大、又威猛……」他口花花問:「鍾唔鍾意?」阿姐即直豎拇指話:「一流!」期間又情挑阿姐:「鍾唔鍾意我先?我鍾意啲姐姐。」被氹到七分見暈的阿姐,仍然有三分醒,追住他問:「邊個畀錢?」原來坤坤掛住撩女忘了「找數」,場面超搞笑。

吳業坤率歌迷掃街,邊飲奶茶,邊擦奶油西多。
  • 吳業坤率歌迷掃街,邊飲奶茶,邊擦奶油西多。
Wincy拜坤坤為師學結他。

  • Wincy拜坤坤為師學結他。

食完「好西」,他再提議到街口的小食檔買炸燒賣:「去食燒賣好唔好?」有Fans斗膽潑冷水:「吓,燒賣咁Cheap……」至愛燒賣的「尊嚴」被踐踏,坤坤邊黑面邊暴走說:「有咩理由燒賣Cheap呢?燒賣係陪伴我成長,一個好好食嘅美食,佢哋真係唔識嘢,唉……嬲呀,自己買嚟食。」被嚇到O嘴的Fans即時追住坤坤「撲火」,他才笑稱只是扮嬲:「我係咪好演技呢?」不過Fans亦說只是扮嫌棄「玩」他。見他鯨吞三粒炸燒賣,一時話「好好食」,一時又自責說:「對唔住健身教練。」為演唱會要速瘦的他,充滿罪疚感。

自創撳Chord口訣

食飽的Wincy充滿力量,即到通利琴行上堂,坤坤先教她最基本Chord指法:「係落樓梯咁落。」再邊彈邊唱內地歌后那英經典作《夢一場》作示範,可是Wincy話撳到手指抽筋,他搞笑地安撫說:「係有抽筋成分嘅。」還腦筋急轉彎,唱出自創的撳Chord「口訣歌」:「CCC,BBB A Major,加個G跟住F……」方便她記要點,經過個半小時訓練,坤坤自言已將畢生絕學傳授,而學滿師的Wincy說:「我識晒」最後兩人擊掌互勉。

粉絲的話

你好,我叫Wincy,睇到《我和星星有個約會》節目可以幫粉絲如願,我希望你哋安排到吳業坤教我彈結他,因為我媽咪係坤坤Fans,佢3個月後就開生日會,我想喺生日會度自彈自唱坤坤嗰首《陽光點的歌》畀媽咪聽,當生日禮物送驚喜。

吳業坤

  • 吳業坤
要健身的坤坤瞞住教練偷食。

  • 要健身的坤坤瞞住教練偷食。

媽咪鍾意咗坤坤好耐㗎喇,話佢人又靚仔,唱歌好聽又孝順,其實我同媽咪一樣都好鍾意坤坤,嚟緊4月佢又開紅館演唱會啦,我同媽咪一定會買飛捧場。

Wincy上






鍾意就快D Share啦!