掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

何廣沛奉旨談情怕對厭朱晨麗 __,何廣沛,朱晨麗,

朱晨麗、何廣沛
何廣沛奉旨談情怕對厭朱晨麗無綫新劇《大醬園》演員何廣沛、朱晨麗、龔嘉欣、吳業坤、江嘉敏及黃嘉樂等,昨日在將軍澳電視城試造型。首次做「男一」的何廣沛與緋 ...


何廣沛奉旨談情怕對厭朱晨麗

無綫新劇《大醬園》演員何廣沛、朱晨麗、龔嘉欣、吳業坤、江嘉敏及黃嘉樂等,昨日在將軍澳電視城試造型。首次做「男一」的何廣沛與緋聞女友朱晨麗奉旨談情,玩遊戲時,朱晨麗扮呷醋,指男方早前與龔嘉欣出埠拍旅行節目,罰他食浸過白醋的朱古力。

何廣沛透露與朱晨麗飾演歡喜冤家,可以糟質對方:「感覺幾爽,上次佢喺《超時空男臣》不斷糟質我,今次可以還手。」問到是否攞正牌談情?他笑說:「係囉,再續前緣,今次又可以相處吓、了解吓同合作吓,但都怕見到厭,又係你呀朱小姐?」朱晨麗亦稱「對到厭」:「不過OK嘅,做嘢啫。」

龔嘉欣有懷孕感覺

至於龔嘉欣因耳水不平衡入院,昨日出院即出席活動,她笑言:「耳水不平衡完全係有懷孕嘅感覺,成日都想嘔,依家唔可以亂咁郁,唔可以跳跳紮。」她玩遊戲時逼吳業坤喝辣椒醬,笑言報復對方毁了她的「貞節牌坊」:「講吓笑啫,我意思係佢搞到我哋傳緋聞,自己都好驚有緋聞,所以想喺拍劇之前講清楚。」並強調與對方沒發展可能:「就算隕石撞地球都唔會。」

朱晨麗罰何廣沛食「白醋朱古力」。
  • 朱晨麗罰何廣沛食「白醋朱古力」。
龔嘉欣成支辣椒醬隊落吳業坤個口!

  • 龔嘉欣成支辣椒醬隊落吳業坤個口!
江嘉敏與黃嘉樂玩到似咀嘴。

  • 江嘉敏與黃嘉樂玩到似咀嘴。



鍾意就快D Share啦!