掃呢頁CODE去手機

2019年3月18日 星期一

阿澤帶女返屋企!田蕊妮搵男人大報復 __,杜汶澤,田蕊妮,阿澤,

藝人田蕊妮和李佳芯(Ali)現身「TVB2019戲劇綜藝強勢登場發布會」,對老公杜汶澤趁她不在港帶女返歸一事,田蕊妮說:「我係清楚老公行蹤,長期Fac ...


藝人田蕊妮和李佳芯(Ali)現身「TVB 2019戲劇綜藝強勢登場發布會」,對老公杜汶澤趁她不在港帶女返歸一事,田蕊妮說:「我係清楚老公行蹤,長期Face Time,呢個講笑啫,咁大家都有自己朋友,我哋喺香港都成日對住,咁我唔喺香港,佢約人食飯都好正常,正如佢出埠拍戲,我都會約Ali同詩詠食飯。(佢約女喎?)呢鑊我蝕咗囉,等佢唔喺香港我要搵條靚仔,點都趕走埋啲朋友,要帶佢返屋企一轉先。」

她更抵死笑道:「點都會叫佢『男人一定要趷高個頭先得!』」講到可有男士提供,笑指可借Ali男友陳炳銓,阿田即謂:「炳銓?佢行山好悶喎!」對於借炳銓一用,Ali好有信心笑言:「我冇見過佢趷低過頭。」阿田笑指是誓不低頭。

再講到當日得悉老公夜會長髮女報道可有「個心離一離」?阿田說:「因為我知佢行程,所以,我只係問佢影得樣唔樣衰先,佢話係好樣衰,個女仔唔係圈中人,有咁反應(縮底頭)係好正常。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!