掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

Chilam做「搓哥哥」撩女玩人鬼情未了 __,Chilam,張智霖,

講到興起,Chilam竟然話想加入「爆粗行列」!
Chilam做「搓哥哥」撩女玩人鬼情未了男神張智霖(Chilam)應《我和星星有個約會》之邀,與5位鐵粉HappyGathering。「初哥哥」化身「 ...


Chilam做「搓哥哥」撩女玩人鬼情未了

男神張智霖(Chilam)應《我和星星有個約會》之邀,與5位鐵粉Happy Gathering。「初哥哥」化身「搓哥哥」與粉絲搓心形麵糰,又提議與粉絲上演「搞笑版人鬼情未了」,玩到興起時,他更揚言想改形象,加入「爆粗行列」,引起全場嘩然!

今次請來長青男神Chilam與幾位女粉絲整麵包及流心芝士撻,自稱試過在家中整出好味麵包,且曾在電影內扮演糕點師的他,臨場卻「錯漏百出」,令現場充滿笑聲,氣氛相當融洽。

Chilam甫到場即被手持的圍裙「考起」,製作流心芝士撻時,麵包師指導大家將流心唧落撻皮,本來牙擦擦的他見工序看似容易,竟誇下海口說:「即係做到『劉心悠』效果啫……睇嚟冇難度喎!」但當完成步驟,流心即時斜傾,搞到他尷尬說:「睇嚟我都係冇乜天分!」

搞到壽星女眼濕濕

其後他「搓哥哥」上身,主動提議與粉絲上演一幕「搞笑版人鬼情未了」,齊齊玩搓心形麵粉,鐵粉Miko豪爽支持:「我哋梗係醉翁之意啦,捉手仔先。」而粉絲德德事前明言最大心願是可以讓偶像為她慶生,Chilam有求必應即悄悄安排一切,於活動尾聲突然推出蛋糕,更帶頭為對方唱生日歌兼自拍,搞到壽星女感動到眼濕濕!

乜都傾得似家人

幾位粉絲又順勢向Chilam「逼供」,當被問到何時再開演唱會,Chilam竟忽發奇想:「我想開Talk Show多啲,睇好多荷里活演員喺Standup Comedy演出會突然爆粗,換咗另一個人咁,反應又好,我都應該練吓,嘗試向呢方面發展!」搞到一眾粉絲嘩然兼拍掌支持。

Chilam與女粉絲搓麵粉,提議玩「搞笑版人鬼情未了」!(設計對白)
  • Chilam與女粉絲搓麵粉,提議玩「搞笑版人鬼情未了」!(設計對白)
做出心形動作,好冧呀!

  • 做出心形動作,好冧呀!
整完麵包及芝士撻,Chilam與大家分享成果,合上眼食得滋味!

  • 整完麵包及芝士撻,Chilam與大家分享成果,合上眼食得滋味!
有偶像陪伴慶生玩自拍,壽星女梗係開心!

  • 有偶像陪伴慶生玩自拍,壽星女梗係開心!

談到今次Gathering,Chilam自言意義非凡:「呢排拍嘢好少見佢哋,而佢哋追隨咗我咁多年,大家好似家人咁乜都傾得,包括是非及麻雀經。正所謂『送人玫瑰,手有餘香』,難得有咁嘅機會,何樂而不為?希望以後定時都可以有類似嘅聚會!」

而身為今次「主人翁」的德德多謝本報給予機會,讓她與偶像有如此親密的接觸:「Chilam曾經講過,話『你喜歡誰就該見見他,這才不枉此生』,呢句說話影響咗我好多,亦因為追Chilam嘅關係,令本來冇乜朋友嘅我,認識咗兩位志同道合,人生有個轉變。」






鍾意就快D Share啦!