掃呢頁CODE去手機

2019年3月2日 星期六

單文柔:升Cup晒線!單文柔搞Baby Shower公布BB性別 __,Angelababy,Baby,單文柔,

即將「卸貨」嘅單文柔(Phoebe)呢日舉行babyshower,同係港姐嘅黃心穎、張寶兒、劉穎鏇、李美慧等姊妹亦有出席!個主題就非常夢幻,場地布滿星 ...


即將「卸貨」嘅單文柔(Phoebe)呢日舉行baby shower,同係港姐嘅黃心穎、張寶兒、劉穎鏇、李美慧等姊妹亦有出席!個主題就非常夢幻,場地布滿星星、氣球仲有個大月亮畀大家影相!而啲紙杯蛋糕就行動物風,當中仲有個豬仔蛋糕,寓意BB嘅乳名「小豬比」,真係好有心思!佢仲叫大家估吓係仔定女,就咁睇啲布置有啲難估,不過就有人影咗其中一個寫住「It's a girl」嘅氣球,即係小豬女呀!

而Phoebe就着上高貴Deep V晚裝示人,輕露事業線上圍仲明顯升Cup添,老公陳展鵬就一身便服!心穎就摸住Phoebe個肚影相,佢話:「BB踢我呀!congratulations 靚媽and展鵬!陀(佗)得咁靚咁sok(索)就快啲生多幾個see you soon baby Q!」網民都話好期待BB嘅來臨呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!