掃呢頁CODE去手機

2019年3月10日 星期日

呂慧儀:【胡杏兒加把口】傅嘉莉被網民狂轟fb再呻 __,傅嘉莉,呂慧儀,胡杏兒,

前港姐呂慧儀同黃文迪昨日宣布離婚,點知傅嘉莉(Kelly)今日就突然喺Instagram發長文,寸爆兩人當年借佢造新聞,隨即引起大批網民狂轟,指係佢對 ...


前港姐呂慧儀同黃文迪昨日宣布離婚,點知傅嘉莉(Kelly)今日就突然喺Instagram發長文,寸爆兩人當年借佢造新聞,隨即引起大批網民狂轟,指係佢對號入座,又鬧爆佢「抽水博見報」、「在人家離婚傷口上灑鹽」等,亦有網民重提佢昔日嘅緋聞。而胡杏兒亦有喺佢Kelly個Post留言:「清者自清❤️」,有網民就覺得佢意有所指,亦有人鬧佢多事!

未知係咪見被網民洗版式攻擊,Kelly及後轉戰facebook,上載一張工作照,並表示會做好演員嘅本分:「為何選擇藝人這工作,我會毫不猶豫地回答,因為我真心喜歡演戲,我可能不是一個成功的藝人,但我會努力做好一位用心的演員。」

對於網民負評如潮,傅嘉莉回應東網:「多謝大家關心,我想講嘅都在IG講晒。」至於另一當事人呂慧儀,對於傅嘉莉的「指控」則表示:「不回應了,謝謝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!