掃呢頁CODE去手機

2019年3月1日 星期五

張名雅:張名雅生完第二胎Fit到爆 被質疑搵代母 __,張名雅,

索媽張名雅自去年底誕下細仔Milo後,首度現身出席珠寶展,生完兩個月B的她身材依然Fit到爆,十足十未生過一樣,果然得天獨厚!她表示距離未生前仍差8磅 ...


索媽張名雅自去年底誕下細仔Milo後,首度現身出席珠寶展,生完兩個月B的她身材依然Fit到爆,十足十未生過一樣,果然得天獨厚!她表示距離未生前仍差8磅,現時返公司開工都有好多人指她收身成功,就連老公都質疑她搵代母:「佢成日都係度講笑,又有人問佢係咪餓瘦我,但其實係自己有努力,有做運動,坐月又唔可以周圍走,同第一胎一樣有安排紮肚、做機。」

冇咁堅持餵人奶

她指雖然現時都有餵人奶,但就比上一胎沒那麼堅持:「上胎好堅持全人奶,返公司拍戲要搵位泵奶,一放Lunch我就失蹤,今胎就有配合用奶粉,做得幾多得幾多,唔使咁大壓力都放鬆咗好多,心情都冇咁緊張,試過就有經驗。」對於陳凱琳未坐完月就「出關」接Job,名雅都大讚對方好勁:「大肚見佢都好Fit,生完又好似冇生過咁,傾偈發現我同佢個B出世都係6磅幾,正常Size唔係細粒B,但佢都仲瘦過我。(但未坐完月係咪最好唔好吹風?)避免到就避免,但有時都唔好匿喺屋企,我媽咪都好開通,我要出去行吓佢都冇所謂,唔好凍親就得。」

細仔好識笑

問到現時望住細仔就開心晒?她指Milo最叻賣笑,是個開心寶寶:「佢依家開始畀到反應,最明白『笑』,個個一叫佢笑就笑。(哥哥有呷醋?)初初都有啲,佢唔知細佬係BB,成日見到我個肚,就以為細佬係個肚,人無視佢、當佢透明,但依家好好多習慣咗,知自己係大哥哥。(想追番個女?)唔諗住啦,過多6、7年先算,本身都想追個女,但冇得揀,2個都夠。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!