掃呢頁CODE去手機

2019年3月11日 星期一

袁彩雲:晒線Fit爆現身!袁彩雲熄咗Engine唔造人 __,袁彩雲,

定居加拿大的前港姐袁彩雲為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓獻唱,以一襲低胸晚裝上陣的她大騷Fit爆身形,她透露之前胖了不少,最近經理人為她接了一個美 ...


定居加拿大的前港姐袁彩雲為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓獻唱,以一襲低胸晚裝上陣的她大騷Fit爆身形,她透露之前胖了不少,最近經理人為她接了一個美容廣告,故刻意減肥,希望給人健康形象:「我請咗個俄羅斯女教練教我修靚個線條,練咗一個月,但仲未有馬甲線,因為我唔夠勤力,而且我係臨急抱佛腳,如果有多少少時間就可以操到有馬甲線。」

買8套比堅尼去旅行

另外,她表示稍後會跟丈夫和女兒到馬爾代夫旅行慶祝結婚十周年,已訂購了八套比堅尼,又買了航拍機影靚相,所以要爭取時間努力減磅。問到會否趁機與老公造人?她坦言:「唔會追,其實之前生完第一個都有開行Turbo,但依家已經熄咗個Engine,囡囡有講過想要細佬妹,但我哋冇反應,佢都放棄咗。我老公都話唔使追多個,其實都係應該生多個,但依家偏向唔想生,我都唔可以賴因為有個女一齊去旅行,三人行所以製造唔到。」

着靚啲唔打得都睇得

講到今晚表演唱歌,彩雲自言已有多年未有上台唱歌,就連卡拉OK也少唱。問到心情會否緊張?她笑言:「我OK,因為都預咗好多甩漏,所以唔擔心。不過我今晚特登着靚啲,唔打得都睇得吖嘛!我會盡唱。」她又指原本打算叫囡囡到現場觀看,但因女兒剛下機有時差,太眼瞓而未能到場。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!