掃呢頁CODE去手機

2019年3月10日 星期日

鄧紫棋(G.E.M.):獅子開大口?鄧紫棋做唔成高雄觀光大使 __,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

歌手鄧紫棋(G.E.M.)近日與經理人關係破裂,更以800字控訴「不公平的對待」及嚴重違約,風波未了之際,又傳出台灣高雄市本打算請G.E.M.擔任3月 ...


歌手鄧紫棋(G.E.M.)近日與經理人關係破裂,更以800字控訴「不公平的對待」及嚴重違約,風波未了之際,又傳出台灣高雄市本打算請G.E.M.擔任3月觀光大使,有指因開出天價而告吹。

為增加遊客到高雄觀光,當地觀光局先後搵咗白冰冰、張琍敏與陳文茜等人,結果畀網民嫌年紀大,之後就傳出睇中G.E.M.,因為佢4月喺高雄開演唱會,先做觀光大使後開後演唱會,條數計落就一家便直兩家着,不過最終計劃胎死腹中,據台灣媒體報道,高雄觀光局局長爆正傾唔成嘅真正原因:「經理公司跟我們要了一筆很高的費用,其實鄧紫棋本人應該不是那麼貪財。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!