掃呢頁CODE去手機

2019年3月13日 星期三

公司已註冊藝名!鄧紫棋解約後恐被迫改名 娛樂,鄧紫棋

27歲嘅歌手鄧紫棋(G.E.M.)跟合作11年嘅蜂鳥音樂公司爆出合約紛爭,雙方發出聲明各執一詞。雖然G.E.M.日前履行承諾繼續喺澳門開騷,不過有粉絲 ...


27歲嘅歌手鄧紫棋(G.E.M.)跟合作11年嘅蜂鳥音樂公司爆出合約紛爭,雙方發出聲明各執一詞。雖然G.E.M.日前履行承諾繼續喺澳門開騷,不過有粉絲就好擔心佢未來發展嘅路向。呢日有網友晒出一張圖片,指G.E.M.同蜂鳥如果解約,藝名「鄧紫棋」就恐怕唔可以再使用。

根據圖片,蜂鳥音樂有限公司喺2014年9月5日申請咗「鄧紫棋」嘅商標,2015年7月20日通過初審,並喺2015年10月21日進行註冊公告,使用權限去到2025年。唔少粉絲見到後都大嘆:「我們愛的是鄧紫棋本人並不是鄧紫棋這個名字」、「藝名版權丟了倒是還好,換個名就算了」、「歌曲版權要是全丟了,紫棋可就要重心來過了」,眾人表現憂心,不過亦有粉絲留言打氣:「大家只有靠着自己的力量重新團結會員,給她最好的應援!」

今日,G.E.M.助手回覆東網:「現已交由律師為G.E.M.爭取及捍衞應有的基本權利。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!