掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

《我和星星有個約會》:一「撻」即着!張智霖撩女玩Ghost當靚靚冇到 __,來追星星的你,張智霖,星星,袁詠儀,靚靚,

張智霖(Chilam)咁多年嚟都長居男神榜Top5位置,就知食咗防腐劑嘅佢幾咁受雌性動物歡迎。東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》就請嚟Chilam ...


張智霖(Chilam)咁多年嚟都長居男神榜Top5位置,就知食咗防腐劑嘅佢幾咁受雌性動物歡迎。東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》就請嚟Chilam,同五位女鐵粉一齊玩,一於由初哥哥化身「搓哥哥」送驚喜。

Chilam同5位粉絲齊齊搓麵粉整包,仲當老婆袁詠儀(靚靚)冇到,同女粉德德兩人四手玩《人鬼情未了》(Ghost),到底係咩玩法?期間Chilam又發表偉論,寧願自毀形象都要走另頪路線,到底係咩事搞到全場起哄?想睇男神點樣氹女,仲要一氹氹五個,咁就一定要睇呢集《我和星星有個約會》喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!