掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

【迷雲黨黨羽點評】從未與王喜嗌過交 被鄧健泓稱呼Honey 陳志雲:可想而知佢有冇腦|每日封面 __,王喜,鄧健泓,陳志雲,

蓋:我睇過你嘅訪問,你話自己好愛TVB,有幾愛?【咁即係處男】60歲人未拍過拖!陳志雲:男又無,女又無,無人鍾意過我|每日封面陳:梗係好愛啦!蓋:你會 ...


蓋:我睇過你嘅訪問,你話自己好愛TVB,有幾愛?【咁即係處男】60歲人未拍過拖!陳志雲:男又無,女又無,無人鍾意過我|每日封面陳:梗係好愛蓋:你會 ...




蓋:我睇過你嘅訪問,你話自己好愛TVB,有幾愛?

陳:梗係好愛

蓋:你會帶領住某啲藝人,例如王喜先生。

陳:我無帶領過佢,邊個帶領到王喜吖。

蓋:鄧建泓先生啦、崔建邦先生啦。

陳:做咩稱呼先生,嗰個係你嘅舊愛嚟㗎。

蓋:大家都會標籤佢哋做志雲黨。

陳:迷雲黨。

蓋:雖然唔係直接話緊你,但係其實呢三個字都有你個字,你介唔介意呢?

陳:我唔介意,正如我所講,我唔覺得好多人,或者觀眾、讀者會認真去睇呢件事,局中人,例如鄧健泓或者會好介意。

蓋:我無問過佢。

陳:咁你而家問吓佢啦,佢而家嘅婚姻好美滿幸福,佢嘅太太Sukie亦都唔會介意,佢好信任。其實我而家好怕同佢哋食飯,纏綿到呢,使唔使咁纏綿呀?我當然唔介意,只係一個標籤,追蹤源頭,係因為我喺TVB有個blog,呢個名係其中一位觀眾起嘅,我覺得幾得意,同記者提過,之後就有呢個標籤,話嗰啲係迷雲黨。不過我覺得唯一唔好嘅,就係對啲自信心無咁強壯,例如鄧健泓嗰類,你知道佢係憂鬱小生,佢就會覺得人哋覺得我好係因為你,先至有呢個機會,永遠都好似憂鬱小生咁樣。點解你哋會鍾意佢嘅呢?點解啲女仔會鍾意憂鬱小生?

蓋:我當時仲細,唔記得咯!

蓋:啲緣份點樣嚟?係咪同王喜最老友?

陳:其實我唔係成日見佢,緣份嘅開始就係商台嘅時候,我唔記得係九二、九三年,嗰時佢係做兼職,本身做緊警察,我仲記得佢主持個節目叫《妖獸都市》嘅其中一晚,佢係講一啲好出位嘅嘢,當時嘅監管機構廣管局接到投訴,我要回覆嗰個投訴,結果嗰次連累商台被罰一萬蚊,都算好多,因為當時商台老闆何佐芝先生覺得唔係錢嘅問題,係覺得因為犯規被人罰就唔滿意,就係喺嗰時開始認識,所以識咗好多年。後來TVB時期,佢又加入TVB。你,你介唔介意我直講?我對佢嘅答覆就係已經拍好晒,老闆已經決定出街,我嘅意思係事完莫諫,件事已經完咗,你唔好再俾任何諫言,已經幫唔到手,跟住佢再嚟一個口訊,係俾佢嘅意見,呢啲就叫做人哋無問你,你仍然要迫人哋睇你意見,各位,如果你哋有咩禁忌同人相處,千祈唔好做呢件事,人哋都無話要,甚至話唔想要,一個好有禮貌嘅方法話事完莫諫,人哋已經做好晒,就唔好畀意見,王喜係一個好好嘅反面教材。重點係,你估佢俾咩意見?佢話我覺得個廣告拍到你老態龍鍾,導演全部用慢鏡,又話你個人好有原則,你一定要加番個鏡頭先至表現到你有原則,例如手機響起,你見到嗰個人唔識嘅就唔聽。我睇完之後,如果唔係咁熟嘅隨時會扯火,你知我最唔鍾意就係人哋話我老態龍鍾,咪即係崩口人忌崩口碗,使唔使坦白到咁吖?縱然我係老態龍鍾。

蓋:你唔係,我一陣真係要講吓呢一點。

陳:你比較仁慈。不過王喜嘅長處亦係咁樣,佢嘅長處就係唔會因為你係佢嘅朋友,因為有啲說話覺得你唔啱聽,佢就唔講,其實我亦都好喜歡朋友係咁樣。

蓋:最近離開咗TVB,有好多嘢都唔知應該點樣做,我都有成日搵佢

陳:佢都唔會畀到好多意見你。

蓋:畀到好多㗎。

陳:唔係呀,佢啲意見唔得㗎,佢係用心俾意見,佢係一個好好嘅聆聽者。

蓋:有好多idea。

陳:但係好多idea都行唔通,唔掂吖嘛。

蓋:咁我都係唔好同佢分享喇,叫佢唔好睇呢個訪問,其實我搵佢,問佢可唔可以幫我搵……

陳:我知道,佢有講個過程畀我知。

蓋:而家喺度講佢是非好似唔係幾好。

陳:係應該講佢是非嘅,好似早排我同佢,同埋Sukie一齊做個訪問,講番好多年前佢喺查小欣節目,形容我係Honey嗰件事,佢都仲係記掛到今日,覺得有啲唔舒服,咁睇唔開嘅人,你仲問佢攞意見?

蓋:對自己同對人哋可能唔一樣。我無乜幾多,而我又好相信嘅朋友去問意見,所以會經常搵佢,做我朋友係一世嘅。

陳:呢方面佢係信得過嘅,但你諗吓,人哋叫佢揀,佢都揀咗Hoeny嚟形容我,可想而知佢有冇腦㗎?呢樣嘢你就唔使問佢,佢仲要話俾我聽,我答得好好呀大哥,我問佢好成點樣,我當時喺內地陪邵先生巡視緊內地教育,喺湖上面,我差啲跌咗落湖。佢講完都算,你咁樣講,但我最頂唔順係跟住佢話,你知唔知我講得幾好,我真係講得好好,聽到呢句我先至真係差啲跌落湖。我心諗唔係嘛,你嘅自醒能力低到咁樣,呢個係心想啫,無講到出口,不過咁多年嚟佢應該有進步。你自己有猶豫咋!

蓋:我唔係成日搵佢㗎,我真係唔敢成日騷擾其他人,始終有另一半,我除非好緊急至會搵佢,不過好快就會講完。

陳:好呀,咁以後唔使搵佢喇。

蓋:你搵我吖,今日多謝晒Stephen哥哥。

陳:唔好客氣。

蓋:祝你青春常駐,身體健康。

陳:你都係,大家咁話,祝你快啲搵到另外一半。

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

蓋世寶髮型及化妝品:波兒(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!