掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

岑麗香:香香升呢做媽咪!囝囝出世改名做Jacob __,岑麗香,香香,

現年34歲嘅藝人岑麗香(香香)順利產子,剛剛就在社交網宣布囝囝Jacob已經出世,笑言依家佢哋一家三口可以湊夠完整嘅「包剪揼」,仲話最近都未能回覆大家 ...


現年34歲嘅藝人岑麗香(香香)順利產子,剛剛就在社交網宣布囝囝Jacob已經出世,笑言依家佢哋一家三口可以湊夠完整嘅「包剪揼」,仲話最近都未能回覆大家嘅問候添。

佢以英文留言話:「好歡迎小朋友嚟到呢個世界,好感恩有你嘅出現,令我哋嘅人生更完滿。感謝醫生及醫院護人員嘅悉心照顧,不過好抱歉依家不能逐一回應大家嘅信息,但係非常感謝你們,希望好快可以同大家見面。」香香最後仲話囝囝好大陣初生嬰兒嘅味道,又狂嗌阿仔做BabyBooBoo,網民紛紛送祝福,唔知囝囝個乳名係咪叫「BooBoo」呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!