網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月18日 星期一

【投資做網店】做Model唔使用腦生得靚就得? 陳嘉容:人要不停學習 __,陳嘉容,

攝影:陳俊強
有人都說當模特兒「保鮮期」有限,去到某個年紀,不轉型亦沒出路。入行二十多年的陳嘉容,絕對有足夠份量為業界平反:「做model有個優勢,就係見好多好嘢, ...


有人都說當模特兒「保鮮期」有限,去到某個年紀,不轉型亦沒出路。入行二十多年的陳嘉容,絕對有足夠份量為業界平反:「做model有個優勢,就係見好多好嘢,我哋識揀、識分析咩係好同靚。」她指外國亦有八十多歲的模特兒,陳嘉容笑謂:「只要我keep到,又有客搵我就冇問題啦。」



早前,陳嘉容創立自家Lifestyle公司,問她是否轉型?她說:「唔止做model,就算你哋做記者都會轉,好多人都話做幾多年就唔做,我就好享受做model,好鍾意睇到唔同嘅嘢,人要不停學習,我唔會畀自己停,所以唔係刻意去轉型,對我嚟講係想有新挑戰。」她直言,現時做生意的知識與眼光,很多時都是來自模特兒對美的觸覺:「我有聽過,做model淨係生得靚、着得靚就得,唔使有腦,識個人嫁得好就得。的確,有啲人會揀結婚生仔就好開心,但我唔係,我係好努力去學習,想要踏出第一步。」



陳嘉容去年花了三百六十五天的時間,由構思、籌備、投入生產到建立網站,終於推出自家品牌Primee,她說:「成件事投資咗近七位數,正式launch咗三個月左右,暫時已經回本,以新品牌嚟講,算係唔錯。」回想當初,為何有意創立自家品牌?她笑謂:「做model,着完會除低,只要學識個trend同質料就得。做生意好唔同,買料、設計、實際運作都要知,我係鍾意靚嘢,所以我一定要做靚嘢,但又想做個合理嘅價錢,畀大家都可以享受到,提高大家嘅生活水平。而家做cashmere(羊絨),唔只係摸落舒服就得,連幾多針去織都要知。我一直都好鍾意冷衫,曾經試過着一個品牌,着嘅時候直情感覺到咩叫『when you try the best,you never go back』,我又鍾意同人分享我覺得好嘅嘢,有人去follow會好開心,好似cashmere咁,如果乖乖聽我話去清潔,一定可以着好耐。」



做生意,最大的成本就是店租,因此陳嘉容亦選擇先開設網上店減低成本:「大家都知香港租金有幾昂貴,我唔想花資金喺呢part,如果有日我afford到都可以考慮。而且online係趨勢,因為網上買嘢真係超方便,我成日都finger shopping㗎。」至於創業期間最大的困難?她直言是溝通:「宣傳都有marketing同事,我都會用自己力量周圍同人講,雖然公司得五個人,大家都有份工作,呢個係side business,但係大家喺呢度都有自己負責嘅崗位,所以運作上好順利。反而係同廠商去討論先難,為咗收靚啲嘅價錢,品質上就會有少少犧牲,可能係個款唔可以咁花巧,又或者唔用最高嘅針數,不過香港人同中國廠商,始終有文化差異,開頭嗰陣真係有溝通問題。做生意要諗多好多嘢,又要成日開會,真係白頭髮都多咗,要去染下髮先。」



採訪:盧妹

化妝:Kaman Leung

髮型:Derrick Ng Of The Muse Hair

場地:Parfumerie Tresor



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw



全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



攝影:陳俊強 有人都說當模特兒「保鮮期」有限,去到某個年紀,不轉型亦沒出路。 有人都說當模特兒「保鮮期」有限,去到某個年紀,不轉型亦沒出路。
入行二十多年的陳嘉容,絕對有足夠份量為業界平反。

入行二十多年的陳嘉容,絕對有足夠份量為業界平反。
問她是否轉型?她說:「我就好享受做model,好鍾意睇到唔同嘅嘢,人要不停學習。」

問她是否轉型?她說:「我就好享受做model,好鍾意睇到唔同嘅嘢,人要不停學習。」
「我有聽過,做Model淨係生得靚、着得靚就得,唔使有腦,識個人嫁得好就得。」陳嘉容說。

「我有聽過,做Model淨係生得靚、着得靚就得,唔使有腦,識個人嫁得好就得。」陳嘉容說。
「的確,有啲人會揀結婚生仔就好開心,但我唔係,我係好努力去學習,想要踏出第一步。」陳嘉容說。

「的確,有啲人會揀結婚生仔就好開心,但我唔係,我係好努力去學習,想要踏出第一步。」陳嘉容說。
做生意,最大的成本就是店租,因此陳嘉容亦選擇先開設網上店減低成本。

做生意,最大的成本就是店租,因此陳嘉容亦選擇先開設網上店減低成本。

鍾意就快D Share啦!