網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月21日 星期四

蘇永康:即日來回東京!蘇永康爆阿仔罷睇呢個人MV __,蘇永康,

歌手蘇永康(阿公)為無綫節目《娛樂大家》錄影,講到正值是其兒子蘇展弘(Jazz)兩歲生辰,問到可有給囝囝送禮物?他笑言日前用了24小時秒殺東京,凌晨機 ...


歌手蘇永康(阿公)為無綫節目《娛樂大家》錄影,講到正值是其兒子蘇展弘(Jazz)兩歲生辰,問到可有給囝囝送禮物?他笑言日前用了24小時秒殺東京,凌晨機去凌晨機返:「專登飛去Shopping,買完自己要嘅嘢,都有去買埋畀個仔同老婆嘅。(去得一日咁趕?)真係冇時間,其實每年至少去兩次買衫換季,但今次冇時間,近排又要忙於宣傳,所以啲衫嘅存貨真係唔夠換,你知我又唔鍾意重複着啲衫。」

晨早要聽爸爸首歌

而阿公都開心分享帶囝囝到主題公園開生日派對,更感謝好友黃偉文為Jazz的悉心安排:「佢幫阿仔計劃開第一次嘅主題樂園Party,又寫咗首歌《All That Jazz》,首歌係好好嘅禮物,因為阿仔好鍾意!今朝就嗌我起身要我播呢首MV佢睇,播佢契爺陳奕迅MV都擰頭,要睇番我嗰個MV,睇咗三次!」

笑老婆畀公司詐型

至於6月紅館演唱會,阿公稱知道反應不錯,更笑指太太被其公司投訴:「因為老婆每次落飛都一百、一百咁落,咁內部訂飛都有個限額,搞到可能都要人出街排隊買。因為上次阿仔嘅片喺IG點擊好高,公司提議叫我阿仔再拍多條片,但要睇吓太太批唔批准先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!