掃呢頁CODE去手機

2019年3月14日 星期四

蔡卓妍:默認未來阿嫂 石佩藍自爆成日見阿Sa __,蔡卓妍,阿Sa,

歌手蔡卓妍(阿Sa)的男友石恆聰胞妹石佩藍今日出席活動,談到近日哥哥傳婚訊一事,她說:「見到有關報道,不過我哋自己就冇聽佢講過。(會唔會追問哥哥係咪結 ...


歌手蔡卓妍(阿Sa)的男友石恆聰胞妹石佩藍今日出席活動,談到近日哥哥傳婚訊一事,她說:「見到有關報道,不過我哋自己就冇聽佢講過。(會唔會追問哥哥係咪結婚?)我諗呢啲嘢佢哋ready都會同我哋講。」問到她多否與阿Sa見面?佩藍直言經常見面:「我哋好friend,大家有好多共同朋友,成日一齊玩。(對未來阿嫂有咩印象?)佢好nice,大家係好朋友。(想唔想佢成為你真阿嫂?)呢啲係佢兩個人嘅事,我唔方便comment,相信佢哋ready就會講,但暫時未聽佢哋講。」

至於提到父母有否向哥哥催婚?她說:「冇呀!佢哋不嬲都好open,都唔會講呢啲嘢。」再問到成班朋友會否笑他有此傳聞,佩藍表示沒有:「大家都唔會攞呢啲嘢出嚟講,佢哋開心就得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!