網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月18日 星期一

關智斌:阿Sa寸年紀唔細!關智斌反擊畀網友神補刀 __,蔡卓妍,關智斌,阿Sa,

藝人關智斌(Kenny)近日去北海道旅行,佢仲初次嘗試滑雪,相入面見佢一身型格滑雪裝上陣,真係唔打得都睇得!不過新手少不免跌跌撞撞,Kenny鼻樑上更 ...


藝人關智斌(Kenny)近日去北海道旅行,佢仲初次嘗試滑雪,相入面見佢一身型格滑雪裝上陣,真係唔打得都睇得!不過新手少不免跌跌撞撞,Kenny鼻樑上更有紅色傷痕,令粉絲好心痛呀!唔少粉絲都留言叫佢注意安全,仲搞笑話有「神州第一美男」之稱嘅佢仲要靠個樣食飯㗎!

老友蔡卓妍(阿Sa)亦有留言「關心」佢話:「小心呀!!你唔細㗎喇!」Kenny見到之後即刻反擊:「發神經!運動神經都唔知幾年輕!」網友都話佢哋嘅互動好好笑,但有網友就突破盲點神回:「關生,運動神經得好同唔好,邊有得年輕㗎!#發神經」真係眾人皆醉佢獨醒呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!