網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

徐熙媛大S:同大S現婚姻危機?汪小菲嬲爆否認為錢爭執 __,大S,徐熙媛,汪小菲,

台灣女星徐熙媛(大S)與老公汪小菲近日傳出結婚8年後感情亮起紅燈,有指兩人因為酒店財務問題發生爭吵,大S更有離婚念頭!今早,汪小菲就喺微博發文否認傳聞 ...


台灣女星徐熙媛(大S)與老公汪小菲近日傳出結婚8年後感情亮起紅燈,有指兩人因為酒店財務問題發生爭吵,大S更有離婚念頭!今早,汪小菲就喺微博發文否認傳聞:「昨天還在家包餃子…您還有空給我們這些小人物造謠生事,怎麼差距就那麼大。對了,一年多前就以同樣的事杜撰過一次,過了這麼久我們酒店還弄的不錯,生意更好了,明年這會兒您再幫我們宣傳一下?真逗!」

之後,大S亦有對外回應此事,佢強調同汪小菲婚姻現時好穩定冇危機,又指自己唔會為咗錢而同任何人鬧交:「如果有動怒,就是小菲應酬回家講話大聲,我怕他吵醒孩子。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!