掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

陳奕迅:陳奕迅開Talk爆中港矛盾 內地生插爆! __,陳奕迅,

「吹神」陳奕迅(Eason)早前連日來走訪香港各大專院校,為專輯進行巡迴分享會。點知日前佢去到公開大學(OUHK)一站時,發生不愉快事件。有學生喺社交 ...


「吹神」陳奕迅(Eason)早前連日來走訪香港各大專院校,為專輯進行巡迴分享會。點知日前佢去到公開大學(OUHK)一站時,發生不愉快事件。有學生喺社交網發文,指當日台下有啲學生只顧想影合照,同埋掛住撳手機,搞到吹神變黑面神!

之後,今日有位聲稱係公開大學嘅內地碩士生,佢又講出呢一個版本。佢喺微博講番事發經過,話原先學校通知晚上七點開始,點知Eason晚上九點先到:「陳奕迅遲到兩小時,很多同學看了兩小時他的宣傳片。可能對明星來說,遲到才能顯示他大牌吧,學生又能怎麼樣?而且他剛一來就臉很臭。」呢度所指嘅睇兩個小時宣傳片,有學生就話海報寫明,講座係「2+1」,即係睇兩個小時片,再加Eason一行人嘅講談。

而講到學生撳手機,佢話因為成個分享會都係用廣東話,但現場大多數係內地及外國學生,令大家都聽唔明:「學校很多中國內地,國外的學生,同學們問他能不能用英語或者普通話說下剛才的點,陳奕迅怒斥:如果你們聽不懂粵語那還坐着看甚麼?來到我們地方就要會我們的語言。 (但是我們上課都是純英文,老師也不說粵語呀,雖然我會……而且,那麼看不起普通話?)尊重是雙方的。」有網友亦即時指出,其實校方已講明分享會用廣東話,所以當時報名應該考慮清楚,而Eason按本子辦事,用廣東話開Talk。

之後佢又話Eason分享內容質素極差:「他們節目內容就是band在閒聊,開那種只有他們小圈子才懂的玩笑。作為一個演講嘉賓,互動性和內容質量極差。當時他說你們不想聽就走呀,我當時就想走了,還給臉了?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!