掃呢頁CODE去手機

2019年3月5日 星期二

The Rock自爆8年光頭原因 竟然同個春袋有關!? __,

The Rock自爆8年光頭原因 竟然同個春袋有關!?
光頭光到岀晒名,在香港有張衛健,在美國亦有TheRock!隨著個人主演兼監制的電影《HobbsandShaw》快將上映,TheRock近日在個人Twi ...


光頭光到岀晒名,在香港有張衛健,在美國亦有The Rock!隨著個人主演兼監制的電影《Hobbs and Shaw》快將上映,The Rock近日在個人Twitter上大爆自己8年來光頭的原因。原來他堅持光頭造型竟與春袋有關!?

撰文:酒啊九叔 |圖片:電影劇照、The Rock Twitter





The Rock:我有頭髮好似草泥馬個春袋…

The Rock在進入演壇前,本是美國的一名著名摔角手,當日在摔角界一炮而紅,旋即吸引電影公司青睞。第一套拍攝的電影—《蠍子王》以一記長頭髮亮相。

The Rock





來到2010年,接下喜劇《Tooth Fairy》的The Rock 繼續以寸頭造型上鏡。





自登上《Fast & Furious 5》開始,The Rock開始以光頭造型示人,自此後不論大少場合,不同電影他都同是以光頭登場。





個人Twitter自嘲:我有頭髮就成個春袋咁!

哪到底為什麼The Rock要保持光頭呢?他就表示:「我其實唔係禿頭,我髮量仲好多,不過只係鐘意光頭呢個造型!」他更在Twitter中貼中Gif圖自嘲:「我絕對不是,我只是覺得光頭造型襯我多啲,尤其係當我留頭髮時,睇落好似就像是草泥馬春袋上的一大撮毛!」



堂堂一個剛烈大男人,竟然可以自己形象來自嘲,也難怪風趣幽默的The Rock深受一眾觀眾愛戴!


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!