網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月11日 星期四

歐聯:【東體爭議】曼聯0中龍 歐聯14年來最差 __,曼聯,

你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 曼聯領隊蘇斯克查季中上任後,唔單止球隊成績大大好轉,進攻性踢法令 ...




你不知道的歐聯!即去全新包裝彩報網上版:https://bit.ly/2Z3RXGj 

曼聯領隊蘇斯克查季中上任後,唔單止球隊成績大大好轉,進攻性踢法令球迷更加興奮,終於唔使再「捱」摩連奴時代嘅泊大巴戰術。不過,曼聯周四(11號)主場0比1不敵巴塞隆拿,全場錄得0次射門中龍,係「紅魔鬼」14年來首次喺歐聯賽事「0次中龍」,難怪有球迷怒吼:「同摩連奴咪一樣!」

曼聯對上一次喺歐聯射門0中龍,已經要數到2005年3月作客AC米蘭輸0比1,唔好忘記「紅魔鬼」今場仲要係主場出擊,令人諗起摩連奴被炒之前最後一場波,主場對利物浦被壓住嚟打,當時曼聯有6次射門2次中龍,而利物浦就瘋狂錄得36次射門及11次中龍。

主場出擊0次射門中龍當然肉酸,連格同安東尼馬迪爾兩位快翼齊齊做後備,蘇斯克查排陣確係略嫌保守,似係怯於巴塞隆拿嘅恐怖火力。事實上曼聯雖然全場冇一次射門中龍,但射門數字其實達到10次,比巴塞隆拿6次射門(3次中龍)更多,可見喺限制巴塞隆拿鋒力之餘亦「做到嘢」,只係球員質素問題主宰最後勝負。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!