網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月29日 星期一

生完肥咗11磅 關心妍戒零食加操追返24吋腰 __,關心妍,

生完肥咗11磅關心妍戒零食加操追返24吋腰1小時前今年關心妍(Jade)將重投歌手身份,舉行入行18年首次內地巡唱「TouchingMomentCon ...


  • 生完肥咗11磅 關心妍戒零食加操追返24吋腰
  • 1小時前






今年關心妍(Jade)將重投歌手身份,舉行入行18年首次內地巡唱「Touching Moment Concert Tour」,七月十三日於廣州舉行首站。

距離上一次個人演唱會已經相隔五年多,每次開騷前,Jade都會操到自己最fit,最fit時只有96磅、24吋腰,生了女兒楊榮心(心心)後,Jade的確減少了運動,但為了今次巡唱,Jade近日再次踏上跑步機和健身室,Jade說:「依家105磅,仲有兩個幾月,希望減返少少,返番24吋腰有啲難度,盡力戒零食,叫老公陪我一齊跑步。」入行18年,Jade有不少經典歌,《負擔不起》、《你有心》、《我太強》、《慘得過我》、《放生》等,宣佈開巡唱後,Jade的經典歌在網上洗版,不少歌迷問何時舉行香港站?Jade說︰「今次巡唱真係夢想成真,足足等咗18年,希望明年返到香港站啦。」

昨日(28日),Jade在廣州舉行巡唱發佈會,即場宣佈加開另外三站包括深圳、東莞和佛山,清減不少的Jade狀態大勇,手臂更現「老鼠仔」,一班內地歌迷亦拉隊到場支持「關家姐」!


鍾意就快D Share啦!