網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月20日 星期六

【安心偷食】揭盲撐港男曾參加夜場選美 16年心穎已講佢唔怕醜 __,【安心偷食】,選美,黃心穎,

【安心偷食】揭盲撐港男曾參加夜場選美16年心穎已講佢唔怕醜41分鐘前因發表「歪理論」撐黃心穎的落選港男梁裕恆,突然「一夜成名」,曾任消防員的梁裕恆,十 ...


  • 【安心偷食】揭盲撐港男曾參加夜場選美

    16年心穎已講佢唔怕醜
  • 41分鐘前




因發表「歪理論」撐黃心穎的落選港男梁裕恆,突然「一夜成名」,曾任消防員的梁裕恆,十分愛與女星合照,滿足其集郵意慾。而任職健身教練時,亦曾與高Ling高海寧、呂慧儀待合照。當年他參選港男的宣傳活動時,當時擔任嘉賓的黃心穎已表示,他的優點是不怕醜,果然一語中籤。

梁裕恆對自己身材信心爆棚,經常在其Facebook上騷爆肌身材,據悉甚至曾參加夜場選美,當時仲有fans幫佢拉票。


鍾意就快D Share啦!