掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

金像獎2019:金像獎:胡定欣感謝恩人同鎮宇布景板合照 __,吳鎮宇,胡定欣,金像獎,

胡定欣坦言視吳鎮宇為恩人。失落今屆金像獎「最佳新演員」的胡定欣現身金像獎慶功宴。問對賽果會否感到失望?她稱沒有:「今次提名嘅得着係超乎想像,好開心有機 ...


胡定欣坦言視吳鎮宇為恩人。


失落今屆金像獎「最佳新演員」的胡定欣現身金像獎慶功宴。問對賽果會否感到失望?她稱沒有:「今次提名嘅得着係超乎想像,好開心有機會第一次提名,可以參加香港電影圈盛事,個頒獎禮我由細睇到大,但冇諗過可以成為座上一份子,仲要有得提名,對我嚟講已好難忘,我會好好記住。(有冇邊部分最難忘?)行紅地氈已經好難忘,因為落雨,條裙有一半濕晒,我行嘅時候啲水踢番上嚟。不過好可惜鎮宇(吳鎮宇)冇嚟,但我有企喺佢嘅布景板前面影相當同佢合照。」

好姊妹傳授秘訣:總之要靚

定欣坦言已準備了致謝詞,很感謝遇到這部好電影,多謝監製及導演,尤其戲中對手吳鎮宇:「我初時只係諗住上呢艘船欣賞沿途風景,但冇諗過有提名,我入行第一部劇就係同鎮宇合作,第一套電影又係佢合作,我好感恩,係佢為我打開呢個大門,佢係我恩人。(會唔會投身電影圈?)一步一步,我喺電影圈係新人,希望可以識多啲唔同製片商同監製,畀佢哋知我有呢個想法。(有冇人搵你拍電影?)希望有機會。(好姊妹們有安慰你?)冇,個個知道我有提名都好戥我開心,佢哋都係嗰句,總之要靚。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!