掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

金像獎2019:金像獎:惠英紅望攞視后劇后完成大滿貫 __,惠英紅,視后,金像獎,

惠英紅望攞視后劇后完成人生大滿貫!女星惠英紅憑電影《翠絲》以大熱姿勢奪得今屆金像獎「最佳女配角」,憑該片奪得第二個女配角獎的她,現身慶功時表現風騷,談 ...


惠英紅望攞視后劇后完成人生大滿貫!


女星惠英紅憑電影《翠絲》以大熱姿勢奪得今屆金像獎「最佳女配角」,憑該片奪得第二個女配角獎的她,現身慶功時表現風騷,談到今年頻頻攞獎,她謙稱早上起床時也感到若然攞獎會感到不好意思:「我係有信心,驚啲評審會覺得又係你呀,不過今晚我都覺得評審係公平公正,其實賽果我差唔多都估中晒,係冇揀自己會贏啫!」

談到今年非常旺,她透露稍後也有連串工作,幸好期間可以休息十天,對於曾揚言支持新晉導演,她笑指也有收片酬。問之後是否向視后及舞台劇進發?她說:「我希望做到聲勢,攞埋就真係人生大滿貫,睇吓得唔得啦,因為舞台劇可一不可再。」

至於曾在《亞洲電影大獎》奪得「最佳女配角」時上載三點式照向影迷派福利,問今次再下一城會如何慶祝?她說:「我有幾多嘢畀大家睇吖,唔通全裸咩,你哋買番我以前嘅寫真集睇我近年攞獎嘅電影80%都係拍新導演嘅電影,我有能力去支持呢類新一派嘅導演係榮幸,希望可以影響到其他好朋友同埋前輩,多多支持呢啲新嘅導演,咁樣先可以令到影壇百花齊放!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!