掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

直認有其事冇反面 林子善收300元人情唱衰人 __,林子善,

林子善去年4月與圈外女友董佩欣擺喜酒,場面星光熠熠,想不到事隔一年後卻爆出林子善嫌賓客人情少。資料圖片
林子善去年4月與圈外女友董佩欣擺喜酒,場面星光熠熠,想不到事隔一年後卻爆出林子善嫌賓客人情少。資料圖片現年36歲的林子善去年4月擺喜酒,在將軍澳一間酒 ...


現年36歲的林子善去年4月擺喜酒,在將軍澳一間酒店筵開63圍婚宴,迎娶圈外太太董佩欣(Kary)。豈料事隔一年,有讀者向《蘋果》爆料,指林子善竟嫌一名友人付300元人情太少,在網上唱衰朋友,導致兩人反面收場。前日林子善直認其事,但否認跟朋友反面,又說不怕網民負評:「網民鍾意點講就點講。」

相關新聞:【星爺睇中】《喜劇之王》洪爺成經典

林子善於去年4月與圈外太太董佩欣補擺喜酒,在將軍澳一間酒店筵開63圍。林子善在圈中人緣不俗,當日邀得馬國明、鄭嘉穎及黃嘉樂等擔任「戥穿石」外,連視后唐詩詠也「反串」做兄弟,鏡頭前一片喜氣洋洋。豈料二人結婚一周年,有讀者前日向《蘋果》爆料,指婚宴當日林子善為了300元人情,在網上留言唱衰友人,該讀者更將林子善與友人對話截圖,指二人因而反目。



林子善在社交網揶揄友人,又叫友人上網找公價人情應付多少。讀者提供圖片 林子善在社交網揶揄友人,又叫友人上網找公價人情應付多少。讀者提供圖片

友人認低威

事緣婚宴當晚散席後,林子善在社交網與一名有份出席的友人在網上對話,當時林子善留言揶揄對方:「你畀我份人情令我永世難忘」,該友人之後表示忘記給了多少人情,然後林子善留言:「300元」,友人表示印象中給了500元,但坦言如果入少了願意親自向林子善賠罪,但林子善再發炮:「我諗你一定係放錯咗錢,人情300元其實我都冇乜所謂,你冇錢我都冇所謂,我請你食飯都冇所謂好閒,最搞笑係你facebook inbox我話想參與我嘅婚禮,最後一個咁嘅結果,嗰吓我同我老婆真係笑咗出嚟。」林子善似意猶未盡,再度留言:「其實人情冇分多與少,做朋友手緊請你都冇所謂,講聲就得,上網搵吓去酒店人情基本畀幾多。」最後友人再認低威,自言沒有留意去酒店的人情價,是自己不對。

相關新聞:【大鬧喜宴】林盛斌醉爆險打交







婚宴當日,林子善邀得馬國明、鄭嘉穎、黃嘉樂及唐詩詠等擔任兄弟。

婚宴當日,林子善邀得馬國明、鄭嘉穎、黃嘉樂及唐詩詠等擔任兄弟。
林子善日前與一班朋友預祝他本周六生日,與太太在社交網晒收到的金牛大利是。互聯網圖片

林子善日前與一班朋友預祝他本周六生日,與太太在社交網晒收到的金牛大利是。互聯網圖片

唔怕受批評

對於被爆嫌300元人情太少、上網唱衰朋友致反面收場,林子善前日接受傳媒查詢時表示:「哈哈哈,唔係呀,冇反面,我講笑啫,叫佢delete咗個post啦。」記者指已被讀者截圖爆料,林子善說:「唔好講嘞,費事搞到個friend好冇面,因為佢同我講番,話自己唔知去酒店做幾錢人情,我話算啦,唔緊要,因為佢唔係我個friend,係我個friend嘅friend,咁樣囉。」林子善又表示不怕被網民批評:「唔怕,因為呢單嘢我唔知,係老婆拆人情時候睇到,我成日都亂噏,只係講笑,網民鍾意點講就點講,冇乜所謂。」



去年林子善補擺喜酒,新娘戴上大大塊金豬牌、五對龍鳳手鐲及兩條金鏈,貴氣十足,婚宴更由50圍加到63圍。當時林子善受訪時說:「原本50圍咋,之後好多朋友都話嚟,所以加到63圍,冇得再加,都要同一啲想嚟嘅朋友講唔好意思。」

採訪:皓騫



【網友負評】「唔介意唔會講」

林子善被指嫌棄婚禮賓客給300元人情,他受訪時雖然自言是講笑,但網友似乎不收貨,留言一面倒給負評。




鍾意就快D Share啦!