掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

32位新主持唔敢遲到 娛樂

32位年輕演員為金像獎頒獎禮做司儀,他們更一同晒冷式行紅地毯。
香港電影金像獎頒獎禮昨晚由32位年輕演員擔任大會司儀主持,當中包括王敏奕、余香凝、朱鑑然、蔡瀚億、游學修、蘇麗珊、杜小喬、林耀聲、凌文龍、袁澧林、談善 ...


香港電影金像獎頒獎禮昨晚由32位年輕演員擔任大會司儀主持,當中包括王敏奕、余香凝、朱鑑然、蔡瀚億、游學修、蘇麗珊、杜小喬、林耀聲、凌文龍、袁澧林、談善言、鄧月平、廖子妤、陳嘉桓及顧定軒等,他們一同出場行紅地毯,並逐一自我介紹。

過往頒獎禮的主持陣容不曾如此大陣仗,香港電影金像獎主席爾冬陞解釋說:「今晚比較特別,從未有咁多新人表演同參與,我今年係第四屆參與,睇過去名單當中有182位新演員加入,要畀佢哋機會,等佢哋出嚟見吓世面,畀佢哋參與。」他表示32位司儀來自不同公司,為了頒獎禮已經排練了兩個月:「佢哋都好合作,唔遲到早退,佢哋會盡力展現自己。」

相關新聞:黑仔夫妻襯到絕




鍾意就快D Share啦!