掃呢頁CODE去手機

2019年4月12日 星期五

【金像人物】33歲首封影帝衰3年秋生Legend斷米路 __,黃秋生,

今年影帝大熱門的秋生,坦言之前在煩惱應否出席頒獎禮,怕自己上台時,內地直播要去廣告。
今年影帝大熱門的秋生,坦言之前在煩惱應否出席頒獎禮,怕自己上台時,內地直播要去廣告。香港電影金像獎頒獎禮後日舉行,黃秋生憑《淪落人》精湛演出,以大熱姿 ...


香港電影金像獎頒獎禮後日舉行,黃秋生憑《淪落人》精湛演出,以大熱姿態角逐第3個金像獎最佳男主角。回想33歲首奪金像影帝後,秋生自言衰足3年,幾乎被斷米路。後來2014年秋生因撐雨傘運動被「五毛黨」圍攻,不過他自言是legend(傳奇),面對所有說過或被屈說過的言論,他都無畏無懼。

採訪:何永寧

攝影:郭賢興

相關新聞:【圈中唯一】集齊影帝視帝劇帝

現年57歲的黃秋生曾在1994年及1999年兩奪金像獎最佳男主角,今年他憑電影《淪落人》在香港電影金像獎爭第3個影帝。秋生早於94年已憑《八仙飯店之人肉叉燒包》的殺人狂角色首奪金像影帝,可惜之後足足衰3年,他日前接受《蘋果》訪問,解釋原因:「因為第一次攞通常都好後生,攞咗正常人對自己事業、行業有所要求有夢想,一個有夢想嘅人進入一個冇夢想嘅行業,通常都會出事。」



秋生憑在《淪落人》的演出,已獲得四個獎項。劇照 秋生憑在《淪落人》的演出,已獲得四個獎項。劇照
秋生在94年首奪影帝,袁詠儀當年也是首奪影后。資枓圖片

秋生在94年首奪影帝,袁詠儀當年也是首奪影后。資枓圖片
94年成為影帝後,秋生自言曾經衰足三年,不過當時的《伊波拉病毒》卻成為另類經典。劇照

94年成為影帝後,秋生自言曾經衰足三年,不過當時的《伊波拉病毒》卻成為另類經典。劇照

有要求出事

秋生認為是自己「有要求」出事:「你有要求,人哋冇。人哋係撈,去到片場咪同人拗囉。你拗人哋咪話你麻煩囉,嗰時開始你有好多戲唔拍喇,呢啲又唔接,嗰啲又唔接,可能價錢又提高,你又麻煩、價錢又提高、又有好多嘢唔接,你咪衰3年囉。」他笑言首兩年事件傳揚開去,第3年他才開始「知錯」:「知道錯嘞,咪同人講『我都撈㗎』,到第4年咪有番嘢做。」99年秋生再憑《野獸刑警》奪影帝,之後工作不斷,他特別多謝舊老闆林建岳先生:「嗰陣好多嘢做,特別係林建岳先生招攬我入佢公司,嗰時佢話:『大家食大茶飯』,佢真係咁講。」

相關新聞:姜皓文鬥影帝自詡「型咗」



大運後落雨

自言行運的秋生,直至2014年雨傘運動期間,因為敢言而成為眾矢之的:「大運之後咪『落雨』囉,你擔唔擔遮都死,我喺上海都冇擔遮。我唔單止dramatic(戲劇性),乜叫legend(傳奇)呀?就係生存喺傳說中,係一個神話。」秋生當時獨力面對網絡欺凌,回憶時仍然有火:「你睇希臘神話就知,佢(神話人物)冇做過,但係傳說中佢做過,我覺得榮幸呀。𠵱家所謂嘅五毛,嗰時係政府動員,一條友對抗全世界,你話幾犀利、幾巴閉。有講過、冇講過,全部算喺我頭上,成日話『以黃秋生為首嘅杜汶澤們,例如何韻詩等等』,都唔知乜嘢句子。」他自言作為演員,曾面對這種場面已經無憾。

其實傘運期間,秋生身在上海拍攝劇集《梟雄》,他甚為感觸:「有場戲好多人遊行示威,我俾人鬧賣國賊,喺現實生活中同時出現。臨尾場戲,講我返到香港法庭自辯,成頁紙劇本解釋番我做過啲乜嘢、冇做過啲乜嘢,你哋屈我做過啲乜嘢,最後就話隨便你鍾意點就點啦,嗰段我講得幾有感覺,戲如人生、人生如戲!」



秋生睇好憑《無雙》入圍的發哥(左),同戲的城城他就笑言是大冷門。劇照

秋生睇好憑《無雙》入圍的發哥(左),同戲的城城他就笑言是大冷門。劇照
鎮宇以《逆流大叔》入圍,秋生也睇好好友是1賠1。劇照

鎮宇以《逆流大叔》入圍,秋生也睇好好友是1賠1。劇照

城城冇人提

今年,秋生憑《淪落人》角逐第三個金像影帝,對於自己被視為大熱門,他笑言大熱門會「輸死人」:「輸死人呀,咁真係可能輸到傾家蕩產。我諗我應該係買1蚊賠你2蚊咁啦,咁上下啦。發哥就1蚊賠1蚊,我差啲嘅。黑仔(姜皓文)嗰啲1蚊賠1千,唔係睇佢唔起呀,不過真係輸死人吖嘛。城城,嘩!真係冇人提過佢咁滯喎,大佬,佢隨時1賠2千蚊,佢唔會啦,爆唔到咁冷呀,佢冷過黑仔。」不過講到老友、憑《逆流大叔》角逐影帝的吳鎮宇,秋生表示鎮宇是1賠1,跟他一樣熱門。

髮型:Taky of fifthsalon

化妝:Jolinn

場地提供:House 1881




鍾意就快D Share啦!