掃呢頁CODE去手機

2019年4月14日 星期日

【第38屆金像獎】余香凝性感現身 陳嘉桓Deep V力撼完勝 __,余香凝,金像獎,陳嘉桓,

(攝影:仇志德)
【新增回應】相關新聞:【第38屆金像獎】劉德華與宋慧喬頒最佳電影讚鼓勵性電影獲提名感覺溫暖剛才32位擔任今晚主持的新人拉隊出場,當中以陳嘉桓,及今晚有 ...


【新增回應】

相關新聞:【第38屆金像獎】劉德華與宋慧喬頒最佳電影 讚鼓勵性電影獲提名感覺溫暖



剛才32位擔任今晚主持的新人拉隊出場,當中以陳嘉桓,及今晚有3個獎項提名的余香凝的晚裝較為性感。向來都有身材的陳嘉桓,以一襲米色deep V晚裝示人大騷事業線。



至於余香凝的透視晚裝,表面上好似沒有睇頭,但她件衫透視得來頗低胸,之後她與《非同凡響》的團隊再行紅地毯,她接受訪問時說︰「而家好緊張,自己除咗有入圍之外,今晚我哋32位司儀排咗一part表演,所以好緊張。」

相關新聞:【add名人時尚】金像獎紅毯:新血大改進!廖子妤珠片輕華麗 談善言型格露腰



陳嘉桓說自己今天的低胸裝打扮時:「係何國鉦幫我design,珠寶係我一向嘅代言,價值一層樓,好珍惜行紅地毯嘅機會,所以悉心打扮,希望嚟緊拍多啲電影。」她又表示夏天已到,未來會有更多機會作性感打扮。



王敏奕今晚穿上BVLGARI首飾同手袋,低胸性感晚裝就由本土品牌ADE.C設計,她說:「好大壓力,要幾百萬首飾戴喺身,仲要着呢啲衫,要做好多準備功夫,會怕走光。」有冇給男友曾國祥睇過?她說:「佢冇comment,我諗佢覺得我着咩都係咁,都係咁靚囉。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(攝影:仇志德) 一班新人蹺手踏上紅地毯。 一班新人蹺手踏上紅地毯。
陳嘉桓非常有睇頭。

陳嘉桓非常有睇頭。
余香凝今晚入圍3個獎項。

余香凝今晚入圍3個獎項。
廖子妤(左)的打扮的打扮亦相當性感。

廖子妤(左)的打扮的打扮亦相當性感。



王敏奕怕走光,之前已給男友過目。

王敏奕怕走光,之前已給男友過目。

鍾意就快D Share啦!