掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

張衞健:唔係啩!張衞健驚爆結過3次婚 __,張衞健,

藝人張衞健(Dicky)舉行分享會,他在台上自爆曾結過3次婚,即令全場嘩然,期後他急忙補鑊說:「係同一個新娘!」講到第一次結婚,是十幾年前同太太張茜偷 ...


藝人張衞健(Dicky)舉行分享會,他在台上自爆曾結過3次婚,即令全場嘩然,期後他急忙補鑊說:「係同一個新娘!」講到第一次結婚,是十幾年前同太太張茜偷偷哋去南京註冊,當時自覺是偶像派,不可以對Fans洩密。

三次婚禮經歷

Dicky同時又覺得身為天主教徒,應該要有個天主教儀式的婚禮,剛巧張茜當期時為菲律賓旅遊局合作,就被邀請到當地、被列入世界文化遺產的聖奧古斯丁教堂舉行第二次婚禮,原以為一切進行順利之際,結局卻出人意表:「太太唔係天主教徒,應該要去上婚前輔導課程先,但個Wedding Planner話冇問題,但喺出發前5日先話唔得,我都請晒親朋好友,冇得話取消再約,最後佢哋話係當特別個案處理,借間教堂畀我哋,不過唔提供神父!咁點呀?之後唔知邊個安排一個唔係神父嘅神父,演戲咁演、做戲咁做,都真係暈低!」之後第三次就於香港玫瑰堂舉行多次婚禮:「因為菲律賓嗰次經歷,香港擺就得5個人。」更不禁自嘲憑堅持才結到三次婚。

喺天星小輪求婚

繼而講到求婚過程,Dicky指有意無意間知道,當時太太願望是可以30歲前結婚:「嗰時佢都29歲半,覺得大限到,就決定求婚,但畀人我話冇花冇戒指,仲話我着住條穿窿褲求婚,所以就候補戒指。」他為求讓太太有個難忘的求婚,諗爆頭最後決定於維多利亞海中央:「12年前搭天星小輪5蚊有找!諗住喺Magic Hour、有夕陽嘅時候求婚,但人算不如天算,冇計到人哋收工,架小輪爆晒人!喺就到嘅時候都求唔到,隻戒指就袋喺褲袋入面,捉住太太隻手入褲袋摷隻戒指,喺入面再套落佢隻手指度,記得當時畀坐對面個印藉人士見到晒呢個動作,但都係一個Sweet Memory!」續指能完成到太太30歲前結婚的願望都好引以為傲。

當主持問到信仰如何幫助二人婚姻?Dicky坦言信任最重要,又大爆曾被太太Check Record,不過都冇有怕:「我冇衰過,個底冇花好乾淨!同埋佢知儘管我想搞搞陣,都會即刻意識到唔可以犯十戒。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!