掃呢頁CODE去手機

2019年4月20日 星期六

心穎3個家姐受累 空姐群組熱烈討論「安心」 __,黃心穎,

心穎因偷食連累三位家姐。資料圖片
心穎因偷食連累三位家姐。資料圖片黃心穎身為孻女盡得三個姐姐愛錫,可是「安心偷食」事件曝光後,除了心穎全面工作被叫停外,更連累三個姐姐。前日大家姐黃心美 ...


黃心穎身為孻女盡得三個姐姐愛錫,可是「安心偷食」事件曝光後,除了心穎全面工作被叫停外,更連累三個姐姐。前日大家姐黃心美在活動上的宣傳短片臨時被抽起,二家姐心妙Ig更被瘋狂洗版,叫她教好妹妹。

日前《蘋果》收到讀者陳小姐(化名)爆料,指心穎做空姐的三家姐心慧在聊天群組中被熱烈討論,讀者陳小姐表示有人留言︰「我覺得crew又唔會真係hard time佢嘅,不過佢返工會淆底箒……除非佢阿姐咁啱係mi或馬明die hard fans。」陳小姐又指群組內有逾百人,不過,心慧隨即就以英文回覆群組:「我喺度!我唔會收埋自己,就算你哋講我,我亦冇嬲或者感到唔開心,大家可以繼續討論呢個話題。我好好,歡迎大家同我打招呼,我唔會覺得尷尬。」

採訪︰嵐山

相關新聞:蘇永康為Sammi開火




鍾意就快D Share啦!