掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

張丹峰:洪欣曾護夫 張丹峰密會經理人3粒鐘斷正 __,張丹峰,洪欣,

嗯……女星洪欣與細9歲嘅老公張丹峰舊年爆出婚變傳聞,當時有指張丹峰偷食經理人畢瀅及家暴,不過都一一被洪欣否認。點知隔咗9個月,今日再有大陸傳媒爆料,圖 ...


嗯……


女星洪欣與細9歲嘅老公張丹峰舊年爆出婚變傳聞,當時有指張丹峰偷食經理人畢瀅及家暴,不過都一一被洪欣否認。點知隔咗9個月,今日再有大陸傳媒爆料,圖文並茂影住張丹峰同畢瀅喺酒店房夜會3小時,令洪欣同張丹峰婚變傳聞再次甚囂塵上。

據報道指,畢瀅自舊年嘅傳聞後已促促「被消失」,無再經常現身喺張丹峰身邊,不過日前佢又再被拍得拎住張丹峰酒店房卡自出自入,到咗夜晚時分佢更身穿睡褲拖鞋入張丹峰酒店房間,直到凌晨一點多才離開,兩人在房間中單獨共處3小時。

有大陸傳媒向張丹峰了解,其所屬公司工作人員回覆:「很正常,捕風捉影。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!