掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

林子善:結婚收3舊水人情 林子善潤爆:永世難忘! __,林子善,

人情值多少?又是「人情」惹的禍!藝人林子善去年4月與老婆董佩欣於將軍澳某酒店筵開63圍補擺喜酒,當時鄭嘉穎、袁偉豪、馬國明、唐詩詠等更組成星級兄弟團贈 ...


人情值多少?


又是「人情」惹的禍!藝人林子善去年4月與老婆董佩欣於將軍澳某酒店筵開63圍補擺喜酒,當時鄭嘉穎、袁偉豪、馬國明、唐詩詠等更組成星級兄弟團贈興,非常熱鬧!怎料,原來當時林子善因為300蚊人情而鬧不愉快事!他於社交網留言揶揄朋友主動要求出席婚宴,但又只畀300蚊人情,令他與老婆失笑,大家不妨睇睇他跟「人情王」的對話如下:

林:你比(畀)我份人情令我永世難忘

朋友:自己都唔係好記得

林:$300

朋友:真係唔係好肯定入咗幾多,印象中好似係$500,如果真係入少咗,親自搵你賠罪!

林:我諗你一定係放錯左(咗)錢,人情$300其實我都冇乜所謂,你冇錢我都冇所謂,我請你食飯都冇所謂好閑(閒),最搞笑係你Facebook inbox我話想參與我嘅婚禮,最後一個咁嘅結果,果(嗰)吓我同我老婆真係笑咗出嚟。

林子善仲叫對方上網搵吓去酒店人情基本比(畀)幾多。對於因嫌3舊水人情而在社交網「潤爆」朋友反面收場,林子善明顯不想愈描愈黑,免講多錯多,回覆東網時只表示不作回應,亦指只是開玩笑,自己經常亂噏。

其實網上都好多因為擺酒人情畀得少,而掀起很多爭執,今次林子善「3舊水人情事件」,亦令不少網友聯想到劇集《My盛Lady》裏面,林子善同梁靖琪,在酒店會場度鬧爆黃子華等人做500蚊人情,被唱「呃飲呃食」,都可謂戲如人生囉!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!