網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月28日 星期日

【4.28上街】黃耀明何韻詩反《逃犯條例》 呼籲大眾於困難中行落去 __,何韻詩,黃耀明,

攝影:林賓尼
「4.28」反惡法大遊行,今日近下午3時於銅鑼灣起步,自雨傘運動開始便以行動「抗爭」的何韻詩與黃耀明,今日亦置身於遊行隊伍當中,明哥更身穿「時代那麼壞 ...


「4.28」反惡法大遊行,今日近下午3時於銅鑼灣起步,自雨傘運動開始便以行動「抗爭」的何韻詩與黃耀明,今日亦置身於遊行隊伍當中,明哥更身穿「時代那麼壞」slogen tee表達心聲。

相關新聞:【4.28上街】陳淑莊報平安籲今日上街反「送中」 下周再定腦瘤手術日期



提到修訂《逃犯條例》,明哥說:「唔止影響林榮基或者台灣犯法嗰個殺人犯,而係每個香港人。佢哋(政府)話呢條條例係修補法治漏洞,我覺得係倒番轉,香港已經由有法治嘅地方去到冇法治嘅地方。」



問到一旦法例通過,會否擔心自己成為引渡的目標之一?何韻詩說:「呢啲嘢冇人知,而家根本係溫水煮蛙嘅方式,令大家習慣咗都係咁樣樣,覺得行都冇用!」

相關新聞:【4.28上街】《十年》導演面臨「以電影入罪」 歐文傑︰會係顛覆國家罪名嗎?



至於已入獄的佔中四子,何韻詩坦言要到獄中探望較難,所以今日更要走出來:「我哋唔係行畀個政府睇,而係要出嚟互相支援,因為返到屋企感覺會好孤獨,但係事實唔係咁。」明哥補充說:「有啲曾經入獄嘅朋友,好似(黃)之鋒咁,佢話喺獄中睇到新聞,就係最大嘅鼓舞。如果我哋唔再遊行,就以後都冇得行。人數多少唔重要,重要嘅係,係困難之中,繼續行落去。」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:林賓尼  明哥與阿詩以行動表達意見,向惡法說不。 明哥與阿詩以行動表達意見,向惡法說不。
 阿詩在人群中記錄遊行影像。

阿詩在人群中記錄遊行影像。
攝影:林賓尼

攝影:林賓尼
 攝影:林賓尼

攝影:林賓尼
 攝影:林賓尼

攝影:林賓尼

鍾意就快D Share啦!