掃呢頁CODE去手機

2019年4月5日 星期五

《復仇者聯盟4:終局之戰》:《復仇者4》3粒鐘未算長 史上最長戲係… __,復仇者4,復仇者聯盟,復仇者聯盟4,

連睇14粒鐘戲……慘過返工!前導演羅素兄弟(RussoBrothers)爆《復仇者聯盟:終局之戰》(Avengers:Endgame)片長約3小時2分 ...


連睇14粒鐘戲……慘過返工!


前導演羅素兄弟(Russo Brothers)爆《復仇者聯盟:終局之戰》(Avengers:Endgame)片長約3小時2分鐘,即嚇窒一眾fans!但其實過往有好多大片如《鐵達尼號》(Titanic)、《舒特拉的名單》(Schindler's List)以及《魔戒三部曲:王者再臨》(The Lord of the Rings: The Return of the King)等片,閒閒地都超過三粒鐘,所以絕對唔需要大驚小怪!但係「長」處未算「長」,翻查資料,原來曾經有套電影《道》(Resan) 的片長高達873分鐘,亦即係14小時33分鐘!絕對係名副其實嘅「長戲」!

《道》係英國導演Peter Watkins於1987年執導的紀錄片,影片是環繞核武器、軍備費用以及貧窮問題作為主題。雖然套戲要睇晒14粒鐘絕對唔係易事,但影片於1987年曾在多倫多國際電影節及小量戲院放映過。唔知當時有冇人可以一口氣睇晒呢?

除了《道》之外,中國導演王兵於2003年執導描述中國重工業基地瀋陽一家大型工廠,工人被生活壓迫的紀錄片《鐵西區》,其片長亦有551分鐘,即9小時11分鐘。影片當年在香港國際電影節放映過,並大獲好評。影片曾在多個電影節參展,並於第2屆墨西哥城國際現代電影節、法國馬賽紀錄片電影節及日本山形國際紀錄片電影節中獲最佳紀錄片獎。

如果計埋冇喺戲院上過嘅電影,《道》嘅片長絕對稱得上係短片,因為2012年一部由Erika Magnusson及Daniel Andersson合導的實驗電影《Logistics》,全長51,420分鐘,亦即35日17小時!不過由於影片只屬實驗性質,所以沒有在任何戲院播映過,只在瑞典施德哥爾摩的文化中心圖書館內播放過,後來亦於2014年深圳的藝穗電影節上作首映。影片亦可以在官網 https://logisticsartproject.com/ 免費任睇,唔知大家有冇興趣挑戰一次過睇晒呢?!

影史上十部最「長」戲

1.《道》(Resan) 873分鐘 (1987)

2.《La Flor》 807分鐘(2018)

3.《Out 1》775分鐘(1971)

4.《Evolution of a Filipino Family》593分鐘( 2004)

5.《Shoah》566分鐘(1985)

6.《鐵西區》551分鐘(2003)

7.《A Lullaby to the Sorrowful Mystery》485分鐘(2016)

8.《O.J.: Made in America》463分鐘(2016)

9.《Melancholia》450分鐘(2008)

10.《Sátántangó》419分鐘(1994)

紀錄片《道》(小圖)片長14小時多,真係要好多精力先可以睇得晒!

沙拉保夫曾直播連續睇戲3日的情況。

《復仇者4》片長3小時多。

中國名導演王兵。

內地紀錄片《鐵西區》。

實驗電影《Logistics》全長51,420分鐘,要花1個月多才可以睇得晒!

《道》是影史上最長電影。

《道》探討世界多個問題。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!