掃呢頁CODE去手機

2019年4月9日 星期二

王傑:滿面皺紋歷盡滄桑 56歲王傑:老了真好 __,王傑,

王傑話老了真好。56歲嘅歌手王傑於2018年宣布發行最後嘅唱片後會離開樂壇,令唔少粉絲大呼可惜。佢消失喺娛圈一段時間,近日佢喺社交網蒲頭,上載多張大頭 ...


王傑話老了真好。


56歲嘅歌手王傑於2018年宣布發行最後嘅唱片後會離開樂壇,令唔少粉絲大呼可惜。佢消失喺娛圈一段時間,近日佢喺社交網蒲頭,上載多張大頭自拍,相中見到佢滿臉鬚根,黑眼圈盡現,佬味甚濃!佢亦留言好開心可以做自我:「做真正的自己真好!臉上的皺紋,代表着歲月的蹉跎。白色的鬍子,代表着歷練的沖刷。人的一生,還有甚麼比追求自我更好?此刻的感覺!老了真好⋯⋯」佢上月底亦有到美國開小型演唱會,見佢十分享受當晚跟粉絲見面。有網民直指王傑真係老咗唔少,但人人都會有老嘅一日,反而好鍾意佢現時嘅狀態!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!