掃呢頁CODE去手機

2019年4月27日 星期六

【靜雞雞生咗冇人知 】 諸葛紫岐加拿大生6.8磅豬仔 __,諸葛紫岐,

【靜雞雞生咗冇人知】諸葛紫岐加拿大生6.8磅豬仔31分鐘前恭喜!恭喜!恭喜諸葛紫岐(Marie)幫老公薜嘉麟(Ernie)追多粒慈姑椗,今個月係加拿大 ...


  • 【靜雞雞生咗冇人知 】 諸葛紫岐加拿大生6.8磅豬仔
  • 31分鐘前




恭喜!恭喜!恭喜諸葛紫岐(Marie)幫老公薜嘉麟(Ernie)追多粒慈姑椗,今個月係加拿大生咗重6.8磅嘅二公子Anderson。

今年年頭Marie出完個公開活動,就開始神隱,原來正正係有咗,要好好安胎!由於生第一胎時壓力太大,所以 Marie 和老公都決定第二胎低調地進行,同時選擇在加拿大養始及生 B。

五年前生大仔 Arthur嗰陣,Marie 選擇開刀生B,Marie 今次就選擇了自然分娩,雖然要經歷十級鎮痛,但身體復元時間短,而老公 Ernie 全程陪伴在側及親手為 BB 剪臍帶。

Marie 親自向大家報喜,分享再為人母的喜悅:「薛家二公子,豬年同大家見面,今次因為係順產,感覺更加震撼,情緒比較波動,好感動,我同老公都有喊!」今次選擇低調生 B,Marie 解釋:「身邊朋友經常追問,真係有壓力,當成功追到時,壓力就更加大,自己亦唔想為身邊人帶來壓力,所以就低調進行,而家先公佈這個開心消息。」

由於想跟大仔英文名 Arthur 同是 A 字頭,Marie 和 Ernie 都改了很多個 A 字頭的名字,最終的決定權落在哥哥手上,Andersen 就是由 Arthur 所㨂的,而中文名仍在挑選中。

生 Arthur 時 Marie曾到加拿大養胎,十分喜歡當地環境,決定選擇在加國生 Andersen,而一家四口日前亦巳回港,Marie 和 Ernie 第一次在飛機上換片及餵奶,凡事都親力親為,回港後 Marie會好好坐月休息。

問到 Ernie 如何慰勞老婆?他笑言會兼任工人及陪月,24小時陪伴 Marie,等她坐完月後就陪她去環遊世界,去她想去的地方。

Marie今個月係加拿大生咗重6.8磅嘅二公子Anderson

二公子Anderson已經返咗屋企,大仔 Arthur嘗試抱抱初生弟弟。

去年底Marie出席活動時已懷有身孕,但完全沒有半點孕味。


鍾意就快D Share啦!