掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

羅家英:【曾患肝癌】72歲羅家英入院逾3日 __,癌,羅家英,

希望家英哥身體健康!現年72歲嘅羅家英喺4月1日微博發文悼念張國榮,同時更透露入咗院:「4月1日!懷念張國榮,我躺在醫院病床上,想起與哥哥第一次合作《 ...


希望家英哥身體健康!


現年72歲嘅羅家英喺4月1日微博發文悼念張國榮,同時更透露入咗院:「4月1日!懷念張國榮,我躺在醫院病床上,想起與哥哥第一次合作《金枝玉葉》,再後的《色情男女》,《金玉滿堂》,等等,多少年了,斯人早逝,幸留光影讓我們懷念,在天堂快樂嗎?」之後就未有再更新微博,不過就有轉發貼文。

而契女楊玉梅尋日就去咗探對方,仲上載幾張合照,見到家英哥着上醫院病人袍圍上頸巾,戴埋墨鏡同口罩,之後就除低同玉梅影相,精神唔錯仲嘟嘴搞笑添!玉梅就留言:「同亞(阿)爸你要保重身體哦 我們會很擔心你呀 要乖乖休息多點 見到你仍然那麼帥氣我也放心了 祝亞(阿)爸火速痊癒(愈)身體健康 愛你」不幸之中嘅大幸,原來家英哥係發燒達攝氏40度(即華氏104度)入院,而太太汪明荃就未有喺社交網透露情況。

羅家英2005年患上肝癌,當年切除部分肝臟,最終成功撃退癌魔,而早年再入院接受手術切除五分之一肝臟。而汪明荃10幾年前亦發現罹患乳腺癌與甲狀腺癌,兩人經歷生死後,2009年喺美國拉斯維加斯註冊結婚,攜手相伴。而家英哥更講過:「對我來說晚一點沒關係,只要有一個好的結尾……你剩半條命,我也剩半條命,我們就合成一條命,相依為命,同心到老。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!