掃呢頁CODE去手機

2019年4月30日 星期二

惠英紅自費筵開8席慶功 陳果等好友齊撐場 __,惠英紅,陳果,

惠英紅自費筵開8席慶功陳果等好友齊撐場29分鐘前大台重頭劇《鐵探》有惠英紅孭飛,加上Benz雄、黃智賢等好戲之人,收視亮麗,加上紅姐早前榮膺金像獎最佳 ...


  • 惠英紅自費筵開8席慶功 陳果等好友齊撐場
  • 29分鐘前




大台重頭劇《鐵探》有惠英紅孭飛,加上Benz雄、黃智賢等好戲之人,收視亮麗,加上紅姐早前榮膺金像獎最佳女配角,喜事重重,所以紅姐筵開8席,宴請一班《鐵探》演員外,更與不同老朋友聚舊,當中包括陳果及鍾慧冰等。

紅姐在《鐵探》中飾演的萬晞華深入民心,但就令紅姐飽食驚風散:「有晚喺海邊放狗,突然有人大叫萬晞華,畀佢嚇了一跳,原來佢係想同講,我做得好。」

紅姐自言慶功宴有老朋友支持,只花了兩日就「齊腳」,可以趁機會與老朋友相聚。未來紅姐將分別忙於在港澳台工作,「兩部劇集一部電影,之後先有假期,可以休息一吓喇。」


鍾意就快D Share啦!