網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

《極道怪咖》:五字回應追多個B!王浩信復活節同女去旅行 __,王浩信,

藝人王浩信今日為無綫劇集《極道怪咖》拍攝外景,主要任務為營救被吊出27層樓高商廈天台的湯怡,並交出贖款,期間更與徐榮發生打鬥,甚為激烈!王浩信大讚湯怡 ...


藝人王浩信今日為無綫劇集《極道怪咖》拍攝外景,主要任務為營救被吊出27層樓高商廈天台的湯怡,並交出贖款,期間更與徐榮發生打鬥,甚為激烈!王浩信大讚湯怡好勇敢:「我都有畏高,曾經試過喺銅鑼灣50幾樓吊出去,不過就冇佢咁出,喺邊緣度,嗰次太驚,每次望落去個反應都做錯,但係我頭先見到佢好淡定,啲對白都講得好流暢,啲戲都發揮得好自然,所以都幾佩服佢!」

問到戲中可有危險動作?他表示有動作場面,例如打拳,又笑指每日都要同張振朗搞Gag:「難度最高唔係動作,而係要氹觀眾笑,今次嘅能量、節奏嘅掌握,都比以往嘅難度高,但So Far劇組人員都覺得幾好,好有滿足感!」

他指仍有3至4個星期才會拍畢劇集,問到復活節可會同囡囡去旅行?他透露會抽時間:「Plan緊。(會去邊度?)暫時未預計到時間幾長,但點都會去放鬆。」追問是否會一家三口一齊去?他淡然指:「Plan緊。(太太陳自瑤早前話想追多個?)努力工作先。」續指希望另一套劇集《解決師》可於暑期播出。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!