網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月10日 星期三

何猷啟:【秘婚兼做爸爸】何猷啟直認已經生咗B女 __,何猷啟,

何猷啟原來已經做咗爸爸喇!賭王三太陳婉珍兒子、現年27歲的何猷啟今年2月自爆去年已在海外註冊結婚,秘婚一年的他當時表示生B要順其自然,並指希望生龍鳳胎 ...


何猷啟原來已經做咗爸爸喇!


賭王三太陳婉珍兒子、現年27歲的何猷啟今年2月自爆去年已在海外註冊結婚,秘婚一年的他當時表示生B要順其自然,並指希望生龍鳳胎。而上周他出席活動時,被問到是否準備好當爸爸?他只直言:「Plan緊。」不過日前他與太太GiGi被拍得帶着一個約11個月大B女行街,二人對B女照顧有加,相當溫馨。

何猷啟受訪時直認秘密生B:「好多謝大家關心和祝福,我們一家都很開心。希望各位能給我太太和囡囡一些空間。他們為人比較低調,謝謝大家!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!