掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

章子怡:激罕!章子怡晒生B照 一家三口勁溫馨 __,章子怡,

章子怡晒出生囡囡醒醒時嘅相,真係好珍貴!內地女星章子怡喺2015年為老公汪峰誕下女兒「醒醒」,近日有份參加節目《妻子的浪漫旅行》嘅佢,同一班人妻講番當 ...


章子怡晒出生囡囡醒醒時嘅相,真係好珍貴!


內地女星章子怡喺2015年為老公汪峰誕下女兒「醒醒」,近日有份參加節目《妻子的浪漫旅行》嘅佢,同一班人妻講番當日由懷孕到生BB嘅細節,佢仲提供兩張珍貴嘅相片畀節目組,之後再次上載喺微博同大家開心Share!

原來呢兩張相係子怡啱啱生完囡囡醒醒嘅相,見醒醒伏喺媽咪胸上,而子怡雖然剛剛生完但精神相當唔錯!而另一張則係一家三口溫馨照,汪峰輕撫太太秀髮,子怡留言:「旅行中我們幾位妻子聊到孕期反應和生寶寶的一些細節!我提供了這張照片給節目組。這是2015.12.27,我人生中最值得驕傲的時刻,我想這也是我最美的樣子!分享給大家,願你們也可以大膽的活出自己的世界!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!