掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

【呢個BB相當好肉地】Coffee幫寶貝仔換衫 網民都話好想做BB __,Coffee,林芊妤,

上年十月,Coffee林芊妤一索得男,數數手指,BB都差不多6個月大,Coffee更經常與BB一起做瑜伽。日前Coffee就上載一段幫BB換衫的短片, ...




上年十月,Coffee林芊妤一索得男,數數手指,BB都差不多6個月大,Coffee更經常與BB一起做瑜伽。

日前Coffee就上載一段幫BB換衫的短片,想不到身材fit爆的Coffee,兒子竟然好好肉地,臉圓圓之外,更有「節瓜手」,加上笑容十足,非常人見人愛。

不過,網民的反應似乎「錯焦點」,皆因BB將頭放在Coffee身上,令網民睇到噴鼻血,高呼「好想做BB」。

其實,Coffee愛兒有份量,絕對有跡可尋,出生時已重達7磅,加上Coffee丈夫翟志榮屬高人一族,不但任職銀行高層,有指身高更達195cm。之不過,原來只是小巫見大巫,早前Coffee隨丈夫到馬來西亞補擺喜酒,竟發現男方家人的高度更誇張,丈夫的表弟足足有兩米高,比Coffee高出兩個頭,Coffee更直言:「成晚都好似喺森林入面嘅小幼苗」。


鍾意就快D Share啦!