掃呢頁CODE去手機

2019年4月12日 星期五

【一路好走】資深演員林文偉上月離世 麥子雲念好友心情極之低落 __,林文偉,麥子雲,

網上圖片(左)、網上截圖
曾經在70、80年代參與不同電影如《上海灘》、《A計劃續集》的資深演員林文偉,其好友麥子雲日前在facebook透露,這相識多年的好友因病離世。麥子雲 ...


曾經在70、80年代參與不同電影如《上海灘》、《A計劃續集》的資深演員林文偉,其好友麥子雲日前在facebook透露,這相識多年的好友因病離世。麥子雲上載了數張好友生前的相片,與及一張由林文偉女兒發出的whatsapp截圖,內容是向表示爸爸於上月25日在家人的陪同下於寧養中心離世,喪禮將於本月15日設靈,翌日出殯。

其後麥子雲留言說:「今天這個消息令我心情極之低落……70年代入行第一代老友兄弟離我們去了!香港第一代特技人令身體受損,為人敬業樂業、義氣!好想念『林文偉』!一路好走!」陳靖允、歐瑞偉、潘嘉德等人亦有留言。



林文偉生前除了做演員外,亦曾經擔任導演和動作設計,演出作品包括《夜驚魂》、《上海灘》、《上海灘續集》、《A計劃續集》,以及杜琪峯執導的《黑社會》。



張雷今日接受《蘋果》電話訪問,對於好友離世,他說:「聽佢屋企人講係肺炎,我哋喺舊年年尾見過面,嗰陣佢都有精神,只係冇以前咁fit!」張雷亦表示好友離開了娛樂圈後,去了地盤做科文,至於經濟問題:「佢個女話暫時都冇乜問題。」



任達華回應林文偉離世,他今日電話回覆《蘋果》時說:「佢喺TVB時,我識佢好耐,佢以前打西洋拳,同佢拍好多戲,佢走咗當然個心好沉痛。我同佢個女熟啲,做運動嗰度成日見到,我有叫佢不如叫爸爸過嚟做運動,佢走咗好惋惜,佢係一位好尊業演員,以前拍TVB電視劇,一齊好多合作。」問到華哥對林文偉可有難忘事?他說:「佢成日都會教我哋打西洋拳。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let's Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



網上圖片(左)、網上截圖 林文偉的女兒日前向爸爸的好友宣佈其父已離世。 林文偉的女兒日前向爸爸的好友宣佈其父已離世。
麥子雲日前在facebook透露好友的死訊。(facebook截圖)

麥子雲日前在facebook透露好友的死訊。(facebook截圖)
《上海灘》(電視截圖)

《上海灘》(電視截圖)
《黑社會》(影片截圖)

《黑社會》(影片截圖)
《A計劃續集》(影片截圖)

《A計劃續集》(影片截圖)

鍾意就快D Share啦!