網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

【娛樂人物】「呢個社會可令佢變叉燒」陳小春警惕教仔 __,陳小春,

小春坦言正努力追第二胎,他希望可以再度添丁,兩兄弟可以互相照應。
小春坦言正努力追第二胎,他希望可以再度添丁,兩兄弟可以互相照應。陳小春前年跟囝囝陳胤捷(Jasper)在內地真人騷《爸爸去哪兒5》晒父子情,可愛的Ja ...


陳小春前年跟囝囝陳胤捷(Jasper)在內地真人騷《爸爸去哪兒5》晒父子情,可愛的Jasper完全融化了昔日火爆的小春。小春日前接受《蘋果》專訪,表示希望兒子透過體驗農村生活學懂珍惜身邊所有,他警惕教仔要收斂脾氣,為免兒子被社會「變咗一嚿叉燒」,更揚言會陪Jasper到外國升學。

撰文:余燕儀

攝影:葉君海

相關新聞:結婚十周年 恨紅館開騷

現年51歲的陳小春,前年帶着兒子Jasper到內地拍真人騷《爸爸去哪兒5》,他在第一集就黑面喝罵兒子行得慢,遭當時只得4歲的Jasper反問:「Can you stop angry now?」不慍不火的Jasper與小春有極大反差。小春於去年尾展開的巡迴演唱會,就是以囝囝名句「Stop Angry」作主題。

小春日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,他坦言受兒子啟發:「呢個騷同監製度咗兩年,之後殺咗呢個節目出嚟,佢哋話不如用呢個主題做演唱會。」去年11月在成都舉行首站,Jasper只看了三分二,今個周六小春再於澳門開騷,他事先張揚會帶Jasper睇足全場:「今次澳門近,我諗佢應該走唔甩,去睇吓啦,睇吓爹哋平時做啲乜,未同佢上節目前,我成日出去做嘢,冇時間同佢相處。」



昔日火爆的小春,有妻有兒後逐步收火,笑言現在已經變成一嚿番薯。 昔日火爆的小春,有妻有兒後逐步收火,笑言現在已經變成一嚿番薯。
Jasper在《爸爸去哪兒5》第一集,見到小春黑面就問爸爸可否不要生氣。互聯網圖片

Jasper在《爸爸去哪兒5》第一集,見到小春黑面就問爸爸可否不要生氣。互聯網圖片

跟住囝囝

貌似嚴父的小春,原來拒絕體罰,最怕是兒子對他說謊:「人始終都會講大話,但對父母唔可以,父母係最親,有乜事要同屋企人講。」對於兒子成長之路,小春甚為擔心:「香港幾百萬人,呢個社會有可能令你變咗一嚿叉燒。我已經同老婆講明,如果佢去第二度讀書,我都會跟埋去,我會離遠吊住佢。」

參加《爸爸去哪兒5》,正是小春防止兒子變成「叉燒」的第一步:「同佢一齊瞓,幫佢梳洗換衫,我都未試過。對佢都係一個比較好嘅經驗,原來呢個世界除咗香港,有啲地方生活條件唔好。我個仔能夠有機會去呢啲地方體驗生活,希望佢長大會珍惜,下下都話:『公公,我要食飯』、『婆婆,我要飲嘢。』」小春語畢不禁搖頭:「張開手攞碗飯,張開手攞嘢飲,唔得嘅!」

小春不諱言曾經望子成龍:「之前個仔喺老婆個肚入面,我想佢大個做醫生,幾叻呀,可以救人喎。」現時他只希望兒子均衡成長:「佢上個禮拜喺學校攞咗個獎,叫課外活動閱讀獎銅獎,佢平時好鍾意睇書,課外活動有彈鋼琴,彈得唔錯㖭,老師都話可以買琴畀佢。佢都有學小提琴,老師話佢拉得好好,good boy,呢種喜悅我唔識講。」

相關新聞:【男人心聲】歌詞慘情K場大熱



小春指兒子很似太太應采兒,都是多說話。互聯網圖片

小春指兒子很似太太應采兒,都是多說話。互聯網圖片
應采兒比小春年輕16歲,兩人結婚多年依然恩愛如昔。微博圖片

應采兒比小春年輕16歲,兩人結婚多年依然恩愛如昔。微博圖片

女幫人養

言傳不如身教,為做好「父親」這個角色,小春近年已逐步收火:「拍緊拖時見到狗仔會『着』,我會話:『唔好搞我,行開』結婚後,我同老婆睇戲,狗仔隊唔好掂到我就得,你有你做、我有我睇。𠵱家個仔出埋嚟,多一事不如少一事,變咗成嚿番薯。」小春還透露現正跟老婆努力追第二胎:「老婆就想要個女,咁對於我嚟講,我鍾意仔多啲,兩兄弟互相照應,女第時養大咗係嫁畀人,幫人養咋喎,其實到最後冇所謂,都係自己小朋友。」

場地提供:HEXA六公館

化妝:Yan Chiu of ndnco

髮型:Cliff Lam of Beijing Hair Culture




鍾意就快D Share啦!